Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#20428Doručeno poškozené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2018, před 6 lety

Martin Lokaj

Znění stížnosti

Dne 14.12.2017 mi byla doručena poškozená PARKSIDE® Okružní pila s lištou PTSS 1200 B1 (prasklá základna pily).
Ihned po rozbalení jsem kontaktoval zákaznický servis a přiložil i fotografie, jak balení, tak i poškození pily.
Jelikož mne nikdo ani po několika dnech nekontaktoval, zavolal jsem tedy na zákaznickou linku abych zjistil stav reklamace. Reklamace se začla řešit až po mojí urgenci. Bylo mi sděleno, že výměna nebo vrácení peněz není možné a že reklamaci se mnou bude řešit jejich dodavatel.
Jednalo se o Vánoční dárek, který mi teď leží doma, jelikož rozbité věci na vánoce nedávám.


Produkt

PARKSIDE® Okružní pila s lištou PTSS 1200 B1


Požadované řešení

Jelikož je již po vánocích, požaduji vrácení plné kupní ceny.
Pila nebyla pro mne a k ničemu mi není.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému