Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:262
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 63 stížnostech.

#21245Chybová činnost pokladních při účtování nákupů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2018, před rokem

Otakar Fröhlich

Znění stížnosti

Dobrý den,
dlouhodobě a pravidelně nakupuji v prodejně LIDL, provozovna Most, Velebudická. Nákupy byly zpočátku bez problému a byl jsem spokojený. V poslední době, tj.cca před 3 měsíci začalo docházet k chybné práci pokladních. Přibližně pět nákupů, t.j. včetně dneška dochází po kontrole účtu po zaplacení k chybným údajům, kde je naúčtované zboží, které jsme nanakoupili. Jedenkrát se dokonce stalo, že bylo pokladní naúčtováno 250 Kč za láhev Fernetu, kterou jsme nezakoupili. Reklamaci vyřídili a pokladní se omluvila.
Dnes jsem opět po kontrole účtu zjistili, že nám bylo naúčtováno zboží (porek), které jsme nezakoupili. Pokladní byl zavolán mladý zástupce prodejny, který reklamaci vyřídil. Sdělil jsem mu, že se tyto reklamace často v jejich prodejně opakují a on se tomu usmál, bez dalšího vyjádření. Tak nevím jaký je zájem a přístup zaměstnanců této prodejny k zákazníkům.


Požadované řešení

Jelikož prodejnu rádi s přítelkyní navštěvujeme, prosím o lepší přístup zaměstnanců prodejny k zákazníkům a aby se opakující nepřesnosti ve vyúčtování dále neopakovali.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2018 09:52, před rokem

V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.

Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2018 13:32, před rokem

Dobrý den, pane Fröhlichu,

za chybné markování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Děkujeme rovněž za upozornění, které předáme odpovědným nadřízeným, aby dohlédli na opětovné proškolení personálu.

Věříme, že příště už bude vše v pořádku.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 21:25, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Otakar Fröhlich

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 21:57, před rokem

Dobrý den, děkuji za Váš přístup k řešení stížnosti. Zatím se podobný případ na pokladně nestal. Pokud moje stížnost přispěla k zlepšení stavu v uvedené prodejně, budeme s přítelkyní spokojeni.
Otakar Fröhlich Most