Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#21655Nehygienické chování pokladni

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 hodin 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2018, před 6 lety

Martina Lukešová

Znění stížnosti

Dne 19.02.2018 jsem byla kolen jedné hodiny odpolední nakupovat v Lidlu v Chomutově v ulici Wolkerova. Chce si stěžovat na chování vaší pokladní, která byla na pokladně číslo dvě, na tričku měla jmenovku Šárka. Všimla jsem si, ze když vrací peníze zákazníkům, tak si nasliní prsty, sáhne do kasy a tou samou rukou dává lidem peníze do ruky. Můžete mi vysvětlit, jak tohle může pokladni dělat? Vždyť je to nechutné, nehygienické a nehledě na to existují navlhčovače prstů, které maji na pokladně.


Produkt

Chování pokladní


Požadované řešení

Přeškolení pokladní ohledně hygieny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému