Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:589
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 113 stížnostech.

#2174Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2014, před 9 lety

Martin Severa

Znění stížnosti

Vážení přátelé,povězte mi prosím ve které prodejně lze koupiti krásnou multifunkční brusku za devět stovek,kterou máte ve svém letáku??? Navštívil jsem ve čtvrtek okolo jedenácté hodiny postupně prodejnu Lídl v Krči,v Modřanech ,v Rudné a v Průhonicich....a nikde nic. Asi nás zákazníky máte za blbečky co??
Zdraví Martin Severa


Požadované řešení

prodejte mi brusku!!!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 11:51, před 9 lety

V případě, že prodejce prostřednictvím reklamy prentuje určité výrobky "ve slevě", vztahuje se na takovou nabídku ustanovenípřílohy 1 písm.d) k zákonu o ochraně spotřebitele, kde je výslovně stanoveno, že je považováno za klamavou obchodní praktiku, pokud obchodník nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 10:56, před 8 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.