Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, 11.7.2017 jsem si u Vodafonu zakoupila telefon Vodafone smart N8. Zároveň jsem si koupila ochrané sklo a pouzdro. I přesto, že jsem ho měla chráněny se mi stalo, že mi spadnul a v pravo na kraji mi praskl displej. Po pár měsících mi přestal fungovat zvuk. Telefon i přesto že byl zapnutý na plnou hlasitost šel hrozně potichu. Zároveň při hovoru mě druhá strana slyšela jakoby zdálky. Telefon jsem dne 23.1.2018 reklamovala. S tím, že zaměstnanec ve Vodafonu uvedl do zprávy stav přístroje: prasklý displej,poškrábány,špinavý,obouchane boky. Špinavý v tom stylu, že když si člověk někam položí telefon, nebo dá do kapsy, do auta,je jasný že to nebude stále lesklý mobil jako když si ho koupíte v krámě. Reklamace se mi vrátila dne 29.1.2018 s tím, že je telefon opraveny. Vyměne sluchátko\5046D a destička\V610 a návrh na opravu bez záruky displeje za cca 1300. Telefon jsem po vyzvednuti doma nabila a zjistila, že stále nejde. Zároveň jsem měla všechny data v mobilu jako předtím, takže obnova továrního nastavení jak píšou v reklamačním listu určitě nebyla,protože tato společnost si účtuje zálohování dat na flashdisk 500 korun. Telefon jsem tedy opět reklamovala s tím, že to nejde a oni mi teď zamítli reklamaci. Volali mi z Vodafonu, ze telefon je zašpinění a proto to nejde, cena opravy na vlastní náklady 1400 Kč a do popisu opravy mi napsali : vráceno zpět bez opravy z důvodu nesouhlasu nebo nevyjadreni se k cenovemu návrhu. Když jsem se rozčílila na pobočce v Liberci, tak mě řekli že si mám zavolat na soudního znalce nebo na servis, ale tohle přeci má řešit Vodafon?!
Děkuji, Peterová
Vodafon smart N8
Záruční reklamace
|
Tweet |