Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#22392Zamítnutí reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.03.2018, před 6 lety

Miroslava Peterová

Znění stížnosti

Dobrý den, 11.7.2017 jsem si u Vodafonu zakoupila telefon Vodafone smart N8. Zároveň jsem si koupila ochrané sklo a pouzdro. I přesto, že jsem ho měla chráněny se mi stalo, že mi spadnul a v pravo na kraji mi praskl displej. Po pár měsících mi přestal fungovat zvuk. Telefon i přesto že byl zapnutý na plnou hlasitost šel hrozně potichu. Zároveň při hovoru mě druhá strana slyšela jakoby zdálky. Telefon jsem dne 23.1.2018 reklamovala. S tím, že zaměstnanec ve Vodafonu uvedl do zprávy stav přístroje: prasklý displej,poškrábány,špinavý,obouchane boky. Špinavý v tom stylu, že když si člověk někam položí telefon, nebo dá do kapsy, do auta,je jasný že to nebude stále lesklý mobil jako když si ho koupíte v krámě. Reklamace se mi vrátila dne 29.1.2018 s tím, že je telefon opraveny. Vyměne sluchátko\5046D a destička\V610 a návrh na opravu bez záruky displeje za cca 1300. Telefon jsem po vyzvednuti doma nabila a zjistila, že stále nejde. Zároveň jsem měla všechny data v mobilu jako předtím, takže obnova továrního nastavení jak píšou v reklamačním listu určitě nebyla,protože tato společnost si účtuje zálohování dat na flashdisk 500 korun. Telefon jsem tedy opět reklamovala s tím, že to nejde a oni mi teď zamítli reklamaci. Volali mi z Vodafonu, ze telefon je zašpinění a proto to nejde, cena opravy na vlastní náklady 1400 Kč a do popisu opravy mi napsali : vráceno zpět bez opravy z důvodu nesouhlasu nebo nevyjadreni se k cenovemu návrhu. Když jsem se rozčílila na pobočce v Liberci, tak mě řekli že si mám zavolat na soudního znalce nebo na servis, ale tohle přeci má řešit Vodafon?!

Děkuji, Peterová


Produkt

Vodafon smart N8


Požadované řešení

Záruční reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému