Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 3.8.2013 jsem u Alzi v Plzni zakoupil synovi mob. telefon Prestigio MultiPhone 4055 DUO. Při placení mi bylo nabídnuto pojištění proti krádeži a poškození. Nabídku jsem přijal, aniž bych byl informován o pojistných podmínkách. V září 2013 došlo při vytahování mobilu z těsného pouzdra k jeho vymrštění proti zdi a následnému poškození.
Poj.událost byla vyřešena výměnou.V lednu 2014 syn telefon upustil a došlo k opětovnému rozbití. Následné pojistné plnění bylo odmítnuto s odkazem na Čl. 6, odst. 6.5.1 Všeobecných obchodních podmínek - obecná část, s tím, že pojištění zaniklo zánikem pojištěné věci.
Věc jsem se snažil vyřešit i prostřednictvím zákaznické linky společnosti, kde jsem byl odkázán na komunikaci prostřednictvím chatu, kde jsem se s pětiminutovými pauzami dočkával nekompetentních odpovědí. Asi po týdnu jsem dostal e-mailem stejnou odpověď jako na přepážce.
mob. telefon Prestigio MultiPhone 4055 DUO sériové číslo MTP30731508013
Bezplatná oprava, popř. výměna zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |