Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#2312Odmítnutí pojistného plnění kvůli předchozí výměně pojištěného mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2014, před 10 lety

Zdeněk Šrámek

Znění stížnosti

Dne 3.8.2013 jsem u Alzi v Plzni zakoupil synovi mob. telefon Prestigio MultiPhone 4055 DUO. Při placení mi bylo nabídnuto pojištění proti krádeži a poškození. Nabídku jsem přijal, aniž bych byl informován o pojistných podmínkách. V září 2013 došlo při vytahování mobilu z těsného pouzdra k jeho vymrštění proti zdi a následnému poškození.
Poj.událost byla vyřešena výměnou.V lednu 2014 syn telefon upustil a došlo k opětovnému rozbití. Následné pojistné plnění bylo odmítnuto s odkazem na Čl. 6, odst. 6.5.1 Všeobecných obchodních podmínek - obecná část, s tím, že pojištění zaniklo zánikem pojištěné věci.
Věc jsem se snažil vyřešit i prostřednictvím zákaznické linky společnosti, kde jsem byl odkázán na komunikaci prostřednictvím chatu, kde jsem se s pětiminutovými pauzami dočkával nekompetentních odpovědí. Asi po týdnu jsem dostal e-mailem stejnou odpověď jako na přepážce.


Produkt

mob. telefon Prestigio MultiPhone 4055 DUO sériové číslo MTP30731508013


Požadované řešení

Bezplatná oprava, popř. výměna zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému