Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
Dne 25.4.2018, mne bylo prostřednictvím emailu doručeno potvrzení o přijetí vráceného zboží z objednávky č. 1101022374. Dále mi byla zaslána složenka, kde bylo ovšem zkomolené mé příjmení, jmenuji se Sommerová, ne Sommrová. Vzhledem k tomuto faktu mi nebyly na České poště vydány peníze. Již jsem společnost Lidl s touto skutečností třikrát obeznámila prostřednictvím emailu,bohužel bez jakéholiv odezvy. Dnes jsem se snažila dovolat na infolinku, bohužel neúspěšně.
S pozdravem
Sommerová Denisa
č. zákazníka 1361102939
Vyhřívaná dečka SRNH 100
Žádám o vrácení peněz.
|
Tweet |