Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#24129Vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2018, před 6 lety

Denisa Sommerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 25.4.2018, mne bylo prostřednictvím emailu doručeno potvrzení o přijetí vráceného zboží z objednávky č. 1101022374. Dále mi byla zaslána složenka, kde bylo ovšem zkomolené mé příjmení, jmenuji se Sommerová, ne Sommrová. Vzhledem k tomuto faktu mi nebyly na České poště vydány peníze. Již jsem společnost Lidl s touto skutečností třikrát obeznámila prostřednictvím emailu,bohužel bez jakéholiv odezvy. Dnes jsem se snažila dovolat na infolinku, bohužel neúspěšně.
S pozdravem
Sommerová Denisa

č. zákazníka 1361102939


Produkt

Vyhřívaná dečka SRNH 100 


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému