Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#24192Neoprávněné vrácení nižší částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2018, před 6 lety

Lenka Bednářová

Znění stížnosti

Dne 11. 6. cca v 19:45 v Lidlu Tábor (Soběslavská) mi bylo neoprávněně vráceno na 200 kč, místo 500 Kč (bankovka 500kč), kterou jsem předala (jsem si tím na 150 % jista ).

Paní prodavačka hbitš zastrčila bankovku mezi ostatní, vepsala převzato 200 kč a pak začala být nepříjemná.Došlo na přepočítání pokladny stranou v oddělené místnosti s kolegou či vedoucím. Přepočítání bylo opravdu rychlé, za cca 5 minut bylo hotovo. Po východu z uzavřené místnlosti mi bylo oznámeno, že žádný přebytek v pokladně není.


Produkt

k zaplacení bylo 158 kč


Požadované řešení

Prosím o zavedení kamer na pokladny, jinak se nelze hádat s člověkem, který evidentně není dobrým pokladním, ať už to bylo jakkoli.

Pod kamerou jsou například přepážky v bance a fungují skvěle.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému