Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 11. 6. cca v 19:45 v Lidlu Tábor (Soběslavská) mi bylo neoprávněně vráceno na 200 kč, místo 500 Kč (bankovka 500kč), kterou jsem předala (jsem si tím na 150 % jista ).
Paní prodavačka hbitš zastrčila bankovku mezi ostatní, vepsala převzato 200 kč a pak začala být nepříjemná.Došlo na přepočítání pokladny stranou v oddělené místnosti s kolegou či vedoucím. Přepočítání bylo opravdu rychlé, za cca 5 minut bylo hotovo. Po východu z uzavřené místnlosti mi bylo oznámeno, že žádný přebytek v pokladně není.
k zaplacení bylo 158 kč
Prosím o zavedení kamer na pokladny, jinak se nelze hádat s člověkem, který evidentně není dobrým pokladním, ať už to bylo jakkoli.
Pod kamerou jsou například přepážky v bance a fungují skvěle.
|
Tweet |