Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#24249Proplacení škody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2018, před 6 lety

Marek Varhol

Znění stížnosti

17.4.2018 jsem v Alze reklamoval vadný fotoaparát Canon EOS D100 (komplet vč. 2 objektivů) a požadoval opravu či výměnu za nový. Alza reklamaci vyřídila 16.5.2018 tím, že si přístroj ponechala a vystavila mi dobropis na zaplacenou cenu za tento přístroj, který následně proplatila. Spolu s tímto přístrojem jsem však jak u Alzy (na jedné faktuře) tak i u dlaších prodejců zakoupil další pro mne nezbytné příslušentví (např. náhradní baterie, ochranné UV filtry na objektivy, sluneční clony na objektvy a ještě třetí širokoúhlý objektiv). To vše stálo nemalou částku. Tím, že mi vadný přístroj s objektivy Alza neopravila ani nenahradila jiným novým přístrojem, se stalo veškeré toto příslušentví pro mne nevyužitelným a vznikla mi tak škoda, kterou žádám na základě § 2913 Občanského zákoníku (Zákon č. 89/2012 Sb.) uhradit. Přístroj Canon EOS D100 se již nevyrábí a Alza ho také již nemá v nabídce. Jeho přímý nástupce Canon EOS D200 je mnohem dražší, takže jej nebudu kupovat. Navíc i kdybych jej zakoupil, nemohl bych mnohé nepasující příslušenství stejně využít a musel bych si koupit jiné.


Produkt

Set fotoaparátu a 2 objektivů Canon EOS 100D + EF-S 18-55 STM + 75-300 DC III


Požadované řešení

Proplacení zaplacené ceny za k fotoaparátu zakoupeného a nyní jinak nevyužitelného příslušenství:


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému