Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
17.4.2018 jsem v Alze reklamoval vadný fotoaparát Canon EOS D100 (komplet vč. 2 objektivů) a požadoval opravu či výměnu za nový. Alza reklamaci vyřídila 16.5.2018 tím, že si přístroj ponechala a vystavila mi dobropis na zaplacenou cenu za tento přístroj, který následně proplatila. Spolu s tímto přístrojem jsem však jak u Alzy (na jedné faktuře) tak i u dlaších prodejců zakoupil další pro mne nezbytné příslušentví (např. náhradní baterie, ochranné UV filtry na objektivy, sluneční clony na objektvy a ještě třetí širokoúhlý objektiv). To vše stálo nemalou částku. Tím, že mi vadný přístroj s objektivy Alza neopravila ani nenahradila jiným novým přístrojem, se stalo veškeré toto příslušentví pro mne nevyužitelným a vznikla mi tak škoda, kterou žádám na základě § 2913 Občanského zákoníku (Zákon č. 89/2012 Sb.) uhradit. Přístroj Canon EOS D100 se již nevyrábí a Alza ho také již nemá v nabídce. Jeho přímý nástupce Canon EOS D200 je mnohem dražší, takže jej nebudu kupovat. Navíc i kdybych jej zakoupil, nemohl bych mnohé nepasující příslušenství stejně využít a musel bych si koupit jiné.
Set fotoaparátu a 2 objektivů Canon EOS 100D + EF-S 18-55 STM + 75-300 DC III
Proplacení zaplacené ceny za k fotoaparátu zakoupeného a nyní jinak nevyužitelného příslušenství:
|
Tweet |