Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:103
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#25134Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Adéla Beranová

Znění stížnosti

Dobrý den, 14.7.2018 jsem nahlašovala reklamaci na myčku. Až dnes 25.7. se mi ozvali ze servisu. A to jsem musela několikrát volat na vaše call centrum a urgovat. Při nahlašování jsem vaši operátorce hlásila údaje z účtenky a po několika dnech jste mi psali, že údaje nemáte. Znovu jsem ihned údaje poslala a týden trvalo než se mi někdo ozval. Opět jsem musela volat na call centrum a připomenout se.

Jsem z vašeho obchodu zklamaná. Chápu, že je doba dovolených, nicméně mě jako zákazníka to tolik nezajímá.

Děkuji Beranová


Požadované řešení

Sleva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému