Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#2538Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2014, před 10 lety

Iva Bušková

Znění stížnosti

Dnes jsem navšívila Lídl v Hodoníně.V akci jste měli mít kafé Lavazza a vůbec nebylo.Akce začínala dnes a byla jsem na prodejně v 10.00.Prodavačka mi řekla,že mám přijet v týdnu a zkoušet.Tak pokud si myslíte, že moje auto jezdí na vduch,tak se šíleně pletete.Nechápu, proč dáváte do akce a letáků zboží, které vůbec na prodejny nedáte.Je to jen klamání zákazníků a myslím si, že i o hodně zákazníků tímto přicházíte.

S pozdravem
Bušková


Produkt

kafé Lavazza


Požadované řešení

rozhodně nechci slevu,ale zboží které nabízíte a propagujete, za cenu uvedenou v letáku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému