Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#25389Reklamace a její chybné zadání do alza systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2018, před 6 lety

Stanislava Smitková

Znění stížnosti

Dobrý den,
snažila jsem se reklamovat rozbitý šlehač JATA.
Šlehač jsem dostala od exmanžela.
Po měsíci jsem se dotazovala, zda je reklamace vyřízená, prý ano, je vystavený dobropis a přijde mail ohledně zadání čísla účtu pro vrácení peněz. Nic nepřišlo, opět jsem volala Alzu, prý je posláno na mail, ptám se na jaký, prý exmanželův, ptám se proč, když jsem v reklamaci uvedla všechny náležitosti a kontakty na mě. Nejprve prý je to standardní postup, že se reklamace řeší s tím, kdo věc původně zakoupil a mám si to vyřídit s exmanželem, což nepřichází v úvahu. Po dalším telefonátu prý chyba reklamačního oddělení, prý bude okamžitě vyřešeno, je prý zadáno v systému, že dobropis nemá být na exmanžela proplacen, nicméně opět skoro 14 dní pryč a nic se nestalo.
Ráda bych tuto záležitost měla už vyřešenou, proto žádám, aby s tím už laskavě někdo pohnul.
Děkuji.


Produkt

doklad k nákupu má číslo 2164540102


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby byl vystaven dopropis na mé jméno a adresu a samozřejmě jsem obdržela co nejdříve peníze z reklamace. Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému