Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 14.8.2018 jsem koupila elektrické nůžky na živý plot 2v1 v prodejně LIDL - Nová Paka. Krabice byla již otevřená tak jsem požádala obsluhu o převázání obalu.
Dojela jsem s manželem domů otevřela krabici a návod - v balení chyběl popruh a klíč na montáž. Dále jsme zjistily že nejde namontovat druhý díl k této sadě - pila na větve. Trubka nástavce je větší a bylo vidět jak to již někdo před námi zkoušel nasazovat otřepy materiálu a zřejmě mu to nešlo a tak výrobek vrátil.
A tak jsem hned druhý den (dnes) šla výrobek vrátit že je nefunkční a nekompletní.
Chtěla jsem zpět peníze ale vedoucí přišla s reklamačním listem , že až za měsíc a že bylo zboží zlevněno - ale toto nebylo nikde uvedeno před koupí.
Kdyby se mě zboží porouchalo doma nic nenamítám s reklamační dobou ale koupila jsem si nefunkční a nekompletní kus tak chci peníze nazpět hned.
Navíc bydlím od prodejny 15 Km a zbytečně jed 3x tam a zpět je zbytečné.
Hanušová S.
Nůžky na živý plot 2v1 , 291738 ,
Zaslání 1990- kč na účet , omluvu příslušné prodavačky . nebo slevu 1000-kč z ceny výrobku.
|
Tweet |