Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:515
Z toho za letošní rok:102
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#26289Pojištění proti rozbití a krádeži - Mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 2 měsíci

Petr Klas

Znění stížnosti

Dobrý den,

u společnosti Alza.cz jsem zakoupil telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold. K němu jsem si zaplatil službu Pojištění proti rozbití a krádeži. Po čase u telefonu ze dne na den přestal fungovat mikrofon. Vše jsem nahlásil řádně na pojišťovnu i na Alzu viz:

---
Popis poškození nebo závady: Dne 20.8. z ničeho nic nefunguje mikrofon, při vyndání z tašky. K nějakému vědomému poškození nedošlu. Jinak funkční

Na základě doložených podkladů a popisu události, jsme přistoupili k likvidaci pojistné události bez výplaty pojistného plnění.

Důvod pro ukončení škody bez výplaty pojistného plnění: Pojištění se nevztahuje na škody způsobené postupným působením koroze, vlhkosti.
---

V žádném případě nedošlo k poškození vodou !!! Telefon navíc není v žádném vyšším IP krytí.

Se zamítnutím nesouhlasím a požaduji opravu telefonu dle pojištění, za které jsem si zaplatil.

Klas


Produkt

Mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold - SN: 861187035514184


Požadované řešení

Se zamítnutím nesouhlasím a požaduji opravu telefonu dle pojištění, za které jsem si zaplatil.

Klas


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 09:19, před 2 měsíci

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 17:46, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.