Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:87
Stále v řešení:29
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#26289Pojištění proti rozbití a krádeži - Mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

9 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.09.2018, před 10 dny

Petr Klas

Znění stížnosti

Dobrý den,

u společnosti Alza.cz jsem zakoupil telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold. K němu jsem si zaplatil službu Pojištění proti rozbití a krádeži. Po čase u telefonu ze dne na den přestal fungovat mikrofon. Vše jsem nahlásil řádně na pojišťovnu i na Alzu viz:

---
Popis poškození nebo závady: Dne 20.8. z ničeho nic nefunguje mikrofon, při vyndání z tašky. K nějakému vědomému poškození nedošlu. Jinak funkční

Na základě doložených podkladů a popisu události, jsme přistoupili k likvidaci pojistné události bez výplaty pojistného plnění.

Důvod pro ukončení škody bez výplaty pojistného plnění: Pojištění se nevztahuje na škody způsobené postupným působením koroze, vlhkosti.
---

V žádném případě nedošlo k poškození vodou !!! Telefon navíc není v žádném vyšším IP krytí.

Se zamítnutím nesouhlasím a požaduji opravu telefonu dle pojištění, za které jsem si zaplatil.

Klas


Produkt

Mobilní telefon Xiaomi Redmi 4X LTE 32GB Gold - SN: 861187035514184


Požadované řešení

Se zamítnutím nesouhlasím a požaduji opravu telefonu dle pojištění, za které jsem si zaplatil.

Klas


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2018 09:19, před 10 dny

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.