| Počet nahlášených stížností: | 1478 |
| Z toho za letošní rok: | 120 |
| Stále v řešení: | 14 |
67%
33%
Dobry den koupil jsem si u vas dva notebuky,jedn stal 24351kc seriove cislo NB119g60:K1605NOO35231 dvakrat uz byl u vas v oprave a stale stejna zavada pretrvava a tak jsem si koupil drazsi predpokladaje ze bude fungovat stal mne37913 kc seriove cislo NB117z4o:k1608n0010557 a tenhle nefungoval take a tak jsem jej vratil,jak muzete prosim prodavat zbozi ktere nefunguje? ten prvni nootebok budu davat po trti k vam do opravy,jsem opravdu zvedav co mi nabidnete jestli novy nebo mi vratite penize,ostatne od toho druheho jeste penize nedosly,za oba notebuky jsem vam zaplatil 62264 kc a oni nefunguji nezda se vam to ponekud blbe? No kazdopadne ,bez nejakeho vyhrozovani prosim,V poradu Cerne ovce je to bude urcite zajimat Kolek
Zanovni notebuk MSI GL 72 QD-037Cz je ten prvni a ten druhy je MSI GT72VR 6RD-202CZ Dominator
chci vymenu prvniho notebuku za novy a hlavne funkcni i kdybych si mel kvalitnejsi doplatit
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud spotřebitel nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, může žádat po prodávajícím dodání nové věci, výměnu její součásti nebo má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.