Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#27620Stížnost na paní pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2018, před 5 lety

Dangová Huong

Znění stížnosti

Dobrý den, mám stížnost na paní pokladní v Lídlu (prodejna Cheb, 4.11.2018, kolem půl desáté ráno ), která mi odmítla vzít dvou tisícovou bankovku s tím že buď zaplatím menšími penězmi nebo mi nic neprodá. Po hádce s ní mi to nakonec vzala ale s věcma na pokladně ze vzteku házela. Nejsem si vedoma ze by bylo někde specifikováno kterými bankovkami se dá platit. Děkuji.


Požadované řešení

Napomenutí personálu- toto chování není akceptovatelné (Lídl v Chebu je proslulý takovýmto chováním personálu) a řádné cvičeni jak se k zákazníkům chovat (lidé tam chodí nakupovat a za zboží platí, nikoliv tak krást).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému