| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
u zboží v regále speciálně u alkoholu je cenovka kus nad zbožím, zato těsně u něj je cenovka, která patří ze zboží o regál níž - viz přiložené foto.takovéto označení je podle mne zavádějící
mladou pracovnicí jsem byl urážlivě a arogantně odbyt v tom smyslu, jestli umím číst
přesné označení zboží tak aby byl vyloučen omyl
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, pane Černý,
je nám líto, že Vás naše cenovky zmátly a za nevhodné chování naší zaměstnankyně se Vám omlouváme. Bohužel se zdá, že jste ke své stížnosti zapomněl přiložit fotografii, a tak Vás prosíme, abyste se ji pokusil poslat znovu. Zároveň Vás ubezpečujeme, že Váš podnět předáme vedení dané pobočky, aby jej prověřilo a zjednalo nápravu a také aby naše zaměstnance znovu proškolilo ve vstřícnosti k zákazníkům.
Děkujeme za Vaši zprávu a přejeme hezký zbytek týdne.
Lidl Česká republika
takto je značeno veškeré zboží v prodejně, platné cenovky jsou umístěny dál od zboží, než ty, které k němu nepatří. V tomto případě se jednalo o prodejnu Holice v Čechách, drzá pracovnic se jmenovala Anežka, foto přikládám
Josef Černý
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti spotřebitelem reagovat.
Vyjádření dTestu
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.