Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:186
Z toho za letošní rok:61
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 46 stížnostech.

#28164Zkazene mlete hovezi maso 100%

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2018, před 17 dny

Jiri Novak

Znění stížnosti

Dobry den, chtěl bych vam oznámit ze v prodejne Lidl Nárožní prodavate zkažené mleté hovezi maso 100%. Datum trvanlivosti ma do 27.11.2018
Koupil jsem tam včera 2 baleni a uz smrdi v popelnici, protože ten smrad co se z nej line je priserny.

Napravte to at neotravite lidi a nestvete vase zakazniky.

Drizim vam palce, s pozdravem, Jiri Novak.


Produkt

Mlete hovezi maso 100%


Požadované řešení

Napravte to at neotravite lidi a nestvete vase zakazniky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 17:45, před 16 dny

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2018 09:28, před 15 dny

Dobrý den, pane Nováku,

je nám líto, že jste si na masu nemohl pochutnat a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Děkujeme, že jste nás na maso upozornil a ubezpečujeme Vás, že Váš podnět předáme odpovědnému vedení, aby jej prověřilo a zjednalo nápravu.

Ještě jednou děkujeme za upozornění. S přání pěkného dne

Lidl Česká republika


Jiri Novak

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.12.2018 22:11, před 6 dny

Hodnocení: