Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#28184Nedodané zboží a arogantní vedoucí prodejny ve Šternberku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2018, před 5 lety

Drahomíra Skopalová

Znění stížnosti

Dne 24.11.2018 jsem v 11.hod.dopoledne chtěla zakoupit akční zboží eidam bloček 48% vcelku a krůtí prsa vcelku. Kromě cenovek tam nebylo nic. Když jsem se ptala personálu, zda_li náhodou není ještě zboží ve skladu, řekli, že ne. Když jsem se ptala pana vedoucího a podotkla, že jsou už skoro horší , jak Penny, tam alesponˇmají 1 den akční zboží , pan vedoucí mi doporučil atˇtedy v LIDLu nenakupuji nebo jsem měla přijít v 7 hodin ráno, to zboží prý bylo.V dnešní konkurenci márketů i u nás ve Šternberku, mi přijde dost podivné, že pan vedoucí v Lidlu je tak dobrý, že si může dovolit v podstatě vyhazovat zákazníky.


Produkt

nedodávané zboží v akcích


Požadované řešení

Doporučit panu vedoucímu kurz slušného chování


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému