Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:115
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

74%
26%
Toto skore je založeno na 93 stížnostech.

#28627Storno objednávky a vrácení peněz na kartu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2018, před 4 dny

Kateřina Šollarová

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý týden jsem učinila a ihned stornovala objednáku v e-shopu, nicméně částka se samozřejmě z mé karty strhla. Nyní marně čekám, že peníze dostanu zpět. Už jsem do obchodu psala a bylo mi odpovězeno, že byla provedena refundace, jenže peníze stále nikde. Po přečtení několika diskuzí, kde si zákazníci stěžují na stejný problém, začínám mít obavy, abych peníze vůbec dostala zpět.


Produkt

Stornovaná objednávka 181344288


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2018 11:06, před 4 dny

Pokud spotřebitelka odstoupila od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od uzavření smlouvy dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má prodávající povinnost vrátit zaplacenou částku do 14 dnů po odstoupení od smlouvy dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V případě, že tak neučiní ocitá se v prodlení a spotřebitel může navíc požadovat i úrok z prodlení v zákonné výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.