Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#2920Nefunkční telefon - druhá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2014, před 10 lety

Jan Merta

Znění stížnosti

Druhá reklamace stížnosti: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/1915/neuznana-reklamce

číslo reklamace: FE3-1404-00055 (podejna Vodafone, Brno - Královo Pole)

Stejný problém jako při výše uvedené reklamaci s přijetím hovorů. Dále nastal problém s bluetooth, které se občas samo vypíná. A problém s hláškou o nedostupnosti mikrofonu a příslušenství.

K problému s přijetím hovoru pořízen videozáznam - do protokolu o reklamaci uveden odkaz jak se dostat k záznamu. K chybě s chybějícím příslušenstvím je pořízen screenshot obrazovky v paměti telefonu.

Prodejce bude posílat mobil do firmy Arvato Services, naznačil něco o soudním znalci a že je pouze zprostředkovatel. To se mi moc nelíbilo - já s firmou Arvato žádný vztah nemám... celé to na mě působilo dojmem "shodit reklamaci ze stolu".


Produkt

Sony Xperia P


Požadované řešení

opravit telefon nebo odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému