Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Druhá reklamace stížnosti: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/1915/neuznana-reklamce
číslo reklamace: FE3-1404-00055 (podejna Vodafone, Brno - Královo Pole)
Stejný problém jako při výše uvedené reklamaci s přijetím hovorů. Dále nastal problém s bluetooth, které se občas samo vypíná. A problém s hláškou o nedostupnosti mikrofonu a příslušenství.
K problému s přijetím hovoru pořízen videozáznam - do protokolu o reklamaci uveden odkaz jak se dostat k záznamu. K chybě s chybějícím příslušenstvím je pořízen screenshot obrazovky v paměti telefonu.
Prodejce bude posílat mobil do firmy Arvato Services, naznačil něco o soudním znalci a že je pouze zprostředkovatel. To se mi moc nelíbilo - já s firmou Arvato žádný vztah nemám... celé to na mě působilo dojmem "shodit reklamaci ze stolu".
Sony Xperia P
opravit telefon nebo odstoupení od smlouvy
|
Tweet |