Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:242
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#29266Neuznané odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2018, před 7 měsíci

Dagmar Hrubešová

Znění stížnosti

Koncem listopadu jsem s radostí zakoupila v prodejně Lidl na Kladně,Dukelských hrdinů,toustovač.Byla to obvyklá čtvrteční nabídka průmyslového zboží,tentokrát kuchyňských spotřebičů.
Začátkem prosince mi dcera sdělila,že jí ho zakoupil manžel.Sešly se tedy dva stejné dárky.
Rozhodla jsem se toustovač vrátit a zjistila jsem,že nemám účtenku.Jedna z možností byla,napsat čestné prohlášení o koupi.
Vybavená prohlášením,s toustovačem v originálním,neporušeném obalu jsem se vydala do prodejny,kde běžně nakupuji.
Pan vedoucí si zběžně prohlédl krabici,někam zavolal,nahlásil číslo výrobku a sdělil mi,že tyto toustovače měli naposledy v nabídce v ůnoru letošního roku.
Šly na mně mrákoty.Docela přesně si pamatuji jaký měli lidé o toustovače zájem a byl jich tam na prodejně plný regál.
Znovu jsem to vedoucímu opakovala,ale on se dál nezajímal a odešel.
Připadá mi přinejmenším divné jeho chování a nezájem,jaktože o zboží na své prodejně nemá přehled.Rázem mně pasoval za podvodnici,nebo lhářku a to se mně dotklo nejvíc.
Pak si mohu myslet,že dané zboží na prodejně neprochází účetnictvím?Ignorace pana vedoucího byla zjevná,asi je mu jedno co se na prodejně děje.Prodejnu jsem navštívila 20.12.2018.


Produkt

Sandwich Toaster/Silver Crest/ AN290607/-SSWM 750 B3


Požadované řešení

Ráda bych dostala na moji stížnost vysvětlení a žádám vrácení peněz.
Děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2018 09:03, před 7 měsíci

Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitelka nemá.

Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj., předložení účtenky). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu). Konkrétní informace o podmínkách vrácení nevyhovujícího zboží bývá uvedena zpravidla v prodejních řádech nebo na účtenkách.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2018 11:25, před 7 měsíci

Dobrý den, paní Hrubešová,

toto nás velmi mrzí, ale bohužel v tomto musíme potvrdit rozhodnutí našich kolegů z kladenské pobočky. Bez originálního dokladu a navíc poté, co odbyla 14denní lhůta na vrácení bez udání důvodu, nelze zboží vrátit ani s čestným prohlášením. To samozřejmě neomlouváme nevhodné chování vedoucího oddělení, které prověříme a případně zjednáme nápravu v podobě opětovného proškolení ve vstřícnosti k zákazníkům.

Děkujeme tedy za upozornění a přejeme hezký den.

Lidl Česká republika


Dagmar Hrubešová

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2018 14:02, před 7 měsíci

Dobrý den,děkuji za odpověď.
Ani jsem popravdě nedoufala ve vrácení peněz.Spíše mi jde v mé záležitosti o to,že se vedoucí prodejny vůbec nepodivil nad tím,že mu bylo kýmsi sděleno,že v obchodě se naposledy toustovače nabízely k prodeji v únoru letošního roku a já jsem ho tam ale zakoupila koncem listopadu!!!
Nebylo mu to divné,že si trvám na svém.20.prosince jsem se na prodejnu dostavila a to přece není taková doba,aby si to nemohl vyhledat na prodejně,nebo si to neověřil jinak.
To mně udivilo a navíc se mně to velice dotklo,že ze mně udělal lhářku.
Ani jsem nepočítala s tím,že mně bude částka vrácena,ale ten přístup překonal mé očekávání,protože to zboží na prodejně skutečně měli.

Reakce společnosti

Publikováno
31.12.2018 14:40, před 7 měsíci

Milá paní Hrubešová,

jak píšete, sendvičovače byly skutečně v prodeji v listopadu a jak jsme již psali, zaměstnance na tuto skutečnost upozorníme a znovu je proškolíme ve vstřícnosti k zákazníkům, aby se podobná situace neopakovala.

Znovu se omlouváme a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika


Dagmar Hrubešová

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.12.2018 20:32, před 7 měsíci

Děkuji za pochopení a pružnou korespondenci.Máme řetězec Lidl oblíbený pro sortiment a vstřícnou obsluhu,proto jistě pochopíte mé rozhořčení z přístupu vedoucího zmiňované pobočky.
Vrácení peněz za zboží bylo pro mně až na druhém místě.A jak praví přísloví,že vše špatné je pro něco dobré-už nikdy nebudu vyhazovat účtenky!

S pozdravem a přáním všeho nej do r.2019

Hrubešová

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2019 13:54, před 7 měsíci

Milá paní Hrubešová,

děkujeme za pochopení a také za přání. I my Vám samozřejmě přejeme vše nejlepší do nového roku.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Dagmar Hrubešová

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.1.2019 14:43, před 7 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Z celé komunikace mám dobrý dojem,jen ve mně zůstává špatný pocit z toho,že
pan vedoucí této pobočky se choval tak ignorantsky k mému tvrzení o termínu nákupu.Docela mně to urazilo.Už se k tomu ale nechci vracet.