Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#29619Převod 3G -zony (obrovský problém....)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2019, před 5 lety

Jiří Řehák

Znění stížnosti

Dobrý den celé mé problémy započali počátkem měsíce září 2018, kdy jsem zakoupil krabičku 3 G zony od jiné osoby. Jižp očátkem tohoto měsíce jsem kontaktoval operátora vodafone, kde jsem pořádal o aktivaci měho tel. č. na 3g zoně a převedení jí na mou osobu, kdy ve stejný den se stejným operátor řešil převedení 3g zony i bývalí majitel, aby bylo vše průkazné. Váš operátor přislíbil, že věc bude brzy vyřešena a byla zaslána bývalému majiteli zpráva: ,, potvrzujeme prijeti pozadavku cislo 1-94695193480´´ s tím, že věc bude vyřešena do 19.09.2018. Vzhledem k tomu, že měsíc se nic nedělo ani mě nikdo nesrozuměl o výsledku, tak jsem opět telefonoval na č. operátora, tam se semnou spojila operátorka, té jsem to odvyprávěl a zjistila v systému, že její kolega věc nedotáhl do konce, že se o to postará, to však bylo dne 11.10.2018 a poté opět ticho po pěšině. Poté jsem 1.11.2018 celou věc napsal na zákaznickou linku vodafone (www.vodafone.cz), kde jsem se opět setkal se sliby a nic z toho. Až 27.11.2018 mi bylo sděleno, že obě strany musíme sepsat smlouvy týkající se převodu, toto jsme tedy učinili a dne 1.12.2018 jsem cestou zákaznické linky na www.vodafone.cz dané formuláře zaslat, s tím, že mi bylo napsáno ,že do 30 dnů bude věc vyřízena a budu o tom informován. Do dne 3.1.2019 mě opět nikdo nekontaktoval, tak jsem musel zase a opět otravovat, abych zjistil v čem je problém a bylo mi sděleno, že mého r.č. chybí ta část za lomítkem (jako by jste to neměli ve smlouvě, tudíž vím to je známo obrovská věda).
U Vodafonu jsem již 15 let, vše platím v čas, mám zde zřízený, jak tarif na mobilní telefon tak i na internet. Nikdy jsem nic nepotřeboval, jednou potřebuji vyřídit malichernost a zjištuji, že zde radši nic nepotřebovat. Čekal bych, že se svému věrnému zákazníkovi budete více věnovat...


Požadované řešení

převod 3g zony


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému