Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den celé mé problémy započali počátkem měsíce září 2018, kdy jsem zakoupil krabičku 3 G zony od jiné osoby. Jižp očátkem tohoto měsíce jsem kontaktoval operátora vodafone, kde jsem pořádal o aktivaci měho tel. č. na 3g zoně a převedení jí na mou osobu, kdy ve stejný den se stejným operátor řešil převedení 3g zony i bývalí majitel, aby bylo vše průkazné. Váš operátor přislíbil, že věc bude brzy vyřešena a byla zaslána bývalému majiteli zpráva: ,, potvrzujeme prijeti pozadavku cislo 1-94695193480´´ s tím, že věc bude vyřešena do 19.09.2018. Vzhledem k tomu, že měsíc se nic nedělo ani mě nikdo nesrozuměl o výsledku, tak jsem opět telefonoval na č. operátora, tam se semnou spojila operátorka, té jsem to odvyprávěl a zjistila v systému, že její kolega věc nedotáhl do konce, že se o to postará, to však bylo dne 11.10.2018 a poté opět ticho po pěšině. Poté jsem 1.11.2018 celou věc napsal na zákaznickou linku vodafone (www.vodafone.cz), kde jsem se opět setkal se sliby a nic z toho. Až 27.11.2018 mi bylo sděleno, že obě strany musíme sepsat smlouvy týkající se převodu, toto jsme tedy učinili a dne 1.12.2018 jsem cestou zákaznické linky na www.vodafone.cz dané formuláře zaslat, s tím, že mi bylo napsáno ,že do 30 dnů bude věc vyřízena a budu o tom informován. Do dne 3.1.2019 mě opět nikdo nekontaktoval, tak jsem musel zase a opět otravovat, abych zjistil v čem je problém a bylo mi sděleno, že mého r.č. chybí ta část za lomítkem (jako by jste to neměli ve smlouvě, tudíž vím to je známo obrovská věda).
U Vodafonu jsem již 15 let, vše platím v čas, mám zde zřízený, jak tarif na mobilní telefon tak i na internet. Nikdy jsem nic nepotřeboval, jednou potřebuji vyřídit malichernost a zjištuji, že zde radši nic nepotřebovat. Čekal bych, že se svému věrnému zákazníkovi budete více věnovat...
převod 3g zony
|
Tweet |