Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:216
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 52 stížnostech.

#29666Klamavá reklama

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2019, před 2 měsíci

Hana Ostková

Znění stížnosti

Cílená reklama na internetu, již 5 dní inzeruje zvýhodněné ceny, konkrétně rostoucí židle Timba, za akční cenu 1590,-Kč. Po přesměrování na eshop cena bez slevy 1690,-Kč. Upozorněno přes FB Lidl Česká republika před 4 dny, kde mi jen poděkovali za upozornění. Náprava dosud neproběhla.


Produkt

Safety1st Rostoucí jídelní židlička Timba


Požadované řešení

Požaduji nákup za inzerovanou cenu a opravení reklamy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 08:12, před 2 měsíci

Podle § 2 odst. 1 písm. b) zákona o regulaci reklamy se zakazuje reklama, která je zároveň nekalou obchodní praktikou. Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.

Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že si chce stěžovat na klamavou reklamu, je krajský živnostenský úřad (na území Prahy živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 14:38, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Ostková,

tato situace nás mrzí. Musíme se však ohradit nad jednou skutečností, a to, že jsme nezjednali nápravu. Ihned po Vašem upozornění jsme reklamu opravili a nyní se již zobrazuje se správnými údajemi.

Přesto bychom Vám rádi nabídli kompenzaci, a to formou poukázky. Konkrétní postup, jak ji získat, se dozvíte od našich kolegů ze zákaznické linky, kteří o Vás vědí, proto se jim ozvěte na tel. linku 800 115 435 nebo na e-mail hotline@lidl.cz.

Věříme, že nyní jsme tuto situaci vyřešili k Vaší spokojenosti a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika


Hana Ostková

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2019 17:36, před 2 měsíci

Dobrý den,
děkuji za návrh řešení, o poukázku si určitě napíšu.
Ale zde se i já musím ohradit, protože do včera náprava zjednána nebyla. Přikládám print screen klamavé reklamy ze včera. To mě totiž nakonec vedlo k tomu, že jsem zde stížnost zveřejnila.
S pozdravem, Hana Ostková

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2019 12:47, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Ostková,

děkujeme za náhled. Postoupíme jej odpovědným kolegům k prověření.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 09:12, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Hana Ostková

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2019 09:55, před měsícem

Dobrý den, byla mi doručena poukázka na nákup v hodnotě 300 Kč, kterou nelze uplatnit na eshopu, ale jedině na některé z prodejen. Rostoucí židli tedy nemám možnost s inzerovanou slevou zakoupit. Stížnost ale uzavírám a věřím, že už se podobná situace nebude opakovat. Děkuji