Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#29698Reklamace telefonu Nokia 3310

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2019, před 5 lety

Alice Cibulková

Znění stížnosti

V loňském roce na podzim jsem si na pobočce Jugoslávská, Praha 2 pořídila telefon Nokia 3310. Po krátkém používání přestal fungovat. Proto jsem šla jmenovanou pobočku telefon rekla movat. Pracovník mi telefon nevzal, neboť jsem neměla účet, i přesto, že jsem měla originál krabičku. Telefon byl koupený na pobočce na splátky.
Za měsíc jsem na pobočce znovu uplatnila reklamaci. Pracovník mi telefon nechtěl přijmout, protože jsem měla na OP ustřihnutý růžek, neboť jsem se několik dnů před tím vdala. Měla jsem ale z matriky doklad o svatbě a o novém jménu. Dále jsem měla u sebe platný řidičský průkaz.
Nechala jsem si udělat nový OP a za 3 týdny jsem již po 3 šla reklamovat telefon. Tentokrát mi ho přijmuly.
Za 14 dní jsem obdržela SMS, že reklamace je uznána a že mám jít na tuto pobočku ohledně finančního vypořádání.
Po 4. jsem jela na n pobočku, bylo to mezi vánocemi. Pracovník, který mne obsluhoval, opět nedokázal reklamaci vyřešit, prý že někdo něco špatně zadal do počítače, ať přijedu ráno.
Po 5. jsem jela na pobočku reklamaci vyřešit, ale jiný pracovník opět reklamaci nevyřešil, že v PC opět někdo něco zadal špatně, ať prý příjedu po novém roce.
Po 6. jsem jela na pobočku, tentokrát mne řešila slečna, která mne vyplatila peníze a já jela domů do Staré Boleslavi. Když jsem dorazila domů, tak mne slečna volala, že se spletla, ať jedu zpět a peníze vrátím, že vyúčtování mi přijde na účet vodafonu.
Jela jsem po 7. na pobočku v pondělí 7. 1. Peníze ve výši 1500 ,- jsem vrátila a chtěla jsem již náhradu za projeté jízdné ze Staré Boleslavi a zpět. Slečna mi jako náhradu věnovala papírové pexeso.
Absolvovala jsem 7x cestu Stará Boleslav Praha a zpět, tj. jedna cesta 54,- Kč x 2, tj. 108,- Kč x 7, tj. 1056,- Kč jenom na lístkách za dopravu, nepočítaje ztrávený čas.
Tuto náhradu rezolutně požaduji, neboť má reklamace byla oprávněná a díky neschopností pracovníků vodafonu mi vznikly tyto další náklady.
Očekávám Vaši reakci.


Požadované řešení

Úhrada nákladů spojených s oprávněnou reklamací.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému