Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 6.12.2018 jsem na eshopu lidl-shop.cz nakoupila a zaplatila elektronické bicí, které měly být jako vánoční dárek. Do dnešního dne nebyla zásilka ani předaná dopravci natož doručená. Žádala jsem o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedoručení zboží, k čemuž mi bylo sděleno, že nejdříve musím zásilku nepřevzít, což nevím jak učinit, když nebyla ještě ani odeslána. Telefonicky se společností nedá spojit, to si pouze člověk popovídá s automatem. Na emaily reaguje eshop pouze obecnou odpovědí, kde slibuje situaci řešit a děkuje za trpělivost, neučinil však žádný krok k nápravě.
Elektronické bicí
Možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |