Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#29780Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2019, před 5 lety

Lenka Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 6.12.2018 jsem na eshopu lidl-shop.cz nakoupila a zaplatila elektronické bicí, které měly být jako vánoční dárek. Do dnešního dne nebyla zásilka ani předaná dopravci natož doručená. Žádala jsem o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedoručení zboží, k čemuž mi bylo sděleno, že nejdříve musím zásilku nepřevzít, což nevím jak učinit, když nebyla ještě ani odeslána. Telefonicky se společností nedá spojit, to si pouze člověk popovídá s automatem. Na emaily reaguje eshop pouze obecnou odpovědí, kde slibuje situaci řešit a děkuje za trpělivost, neučinil však žádný krok k nápravě.


Produkt

Elektronické bicí


Požadované řešení

Možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému