Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#29914Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2019, před 5 lety

Klára Hubáčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 5. 1. 2019 jsem se obrátila na společnost Alza.cz a.s. ve věci stížnosti postupu reklamace mobilního telefonu iPhone 7 jejich smluvním servisem, společností Český servis a.s.

Mobilní telefon iPhone 7 jsem zakoupila 21. 2. 2017 u společnosti Alza.cz a.s. První reklamace dne 27. 7. 2018 byla vyřízena firmou Český servis, kdy záruční opravu vyřešili výměnou za nový kus. Tento kus měl menší ťukanec na levém dolním rohu a byl mi předán pouze ve výrobní folii, nicméně jsem to neřešila, byla jsem ráda, že byla reklamace tímto způsobem rychle vyřízena. IPhone 7 jsem následně používala stejným způsobem, jako předešlý iPhone, to znamená, že jsem telefon nikdy nepotopila, nikdy ho nevystavovala příliš vlhkému prostředí, jelikož vím, že je pouze voděodolný a ne vodotěsný.

Jaké ale překvapení nastalo, když jsem zanesla dne 2. 1. 2019 iPhone opět do Českého servisu, z důvodu nefungujícího zvuku ve sluchátku a mikrofonu, kdy mi Český servis odmítl záruční reklamaci s tím, že se do telefonu dostala kapalina a nabídli místo toho opravu za 9.500,- Kč. To jsem samozřejmě odmítla, jelikož jsme si jistá, že mým zaviněním nemohla kapalina do iPhone 7 zatéct, jelikož jsem ho užívala tak, jak se voděodolný telefon používat dle výrobce smí.

Po vrácení telefonu ze servisu jsem zjistila, že servis vyndal ze slotu pro sim indikátor pro zasažení přístroje tekutinou, tedy mi nebyl vrácen v původním stavu. S toutou stížností jsem se samozřejmě obrátila ihned na prodejce, tedy Alza.cz a.s., který uzavřel celou záležitost tím, že technici servisu si nejsou vědomi chyby a ať se obrátím na soudního znalce. Nerada bych ale celou záležitost řešila soudně, jelikož se domnívám, že tento spor lze vyřídit ke spokojenosti obou stran, tedy mě i prodejce.

Dle mého názoru mi Český servis dne 27. 7. 2018 poskytl nové zařízení, které ale neodpovídalo vlastnostem nového přístoje s certifikací IP67, tedy voděodolností do hloubky 1,5 metru po dobu 30 minut, jak udává sama společnost Apple i prodejce na svých webových stránkách.


Produkt

Apple iPhone 7, výr. číslo: G28WP0UEHG7J, IMEI: 353072092026360


Požadované řešení

výměna za nový kus, případně oprava se zachováním voděodolnosti na náklady prodejce


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému