Počet nahlášených stížností: | 103 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu jsem objednal a zaplatil v IKEA zboží s doručením z Prahy do jiného města. Jeden den před doručením jsem obdržel SMS s termínem doručení (18.25-19.00), podle kterého jsem naplánoval přestěhování s půjčkou auta a dalšími příležitostmi. Kolem 15. hodiny mi ale zavolal pan a řekl, že za 30 minut už moje zboží přivezou. Na moje vysvětlení, že jsem ještě v Praze a přijedu nedlouho před uvedeným v SMS termínem doručení se zeptal, jestli někdo může zboží převzít místo mě a po moje záporné odpovědi prostě zavěsil. Jsem jistý, že pak by mi ani nezavolal a moje předplacené zboží by maximálně nechal někde kolem místa doručení (bez vysvětlení, kde to přesně je, najít destinací nelze). Naštěstí se mi podařilo najít někoho, kdo by v nejkratším termínu dokázal toto zboží převzít, ale celá situace je víc než šokující, nemluvě o tom, že několik krabic se zbožím teď budou jen tak ležet na chodbě, dokud je nevyzvednu.
Nábytek a jiné zboží pro domácnost z IKEA
Minimálně bych chtěl mít zpátky cenu doručení (900 korun).
|
Tweet |