Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:103
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#30080Doručení mimo domluveného času

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2019, před 5 lety

Pavel Krasnov

Znění stížnosti

V lednu jsem objednal a zaplatil v IKEA zboží s doručením z Prahy do jiného města. Jeden den před doručením jsem obdržel SMS s termínem doručení (18.25-19.00), podle kterého jsem naplánoval přestěhování s půjčkou auta a dalšími příležitostmi. Kolem 15. hodiny mi ale zavolal pan a řekl, že za 30 minut už moje zboží přivezou. Na moje vysvětlení, že jsem ještě v Praze a přijedu nedlouho před uvedeným v SMS termínem doručení se zeptal, jestli někdo může zboží převzít místo mě a po moje záporné odpovědi prostě zavěsil. Jsem jistý, že pak by mi ani nezavolal a moje předplacené zboží by maximálně nechal někde kolem místa doručení (bez vysvětlení, kde to přesně je, najít destinací nelze). Naštěstí se mi podařilo najít někoho, kdo by v nejkratším termínu dokázal toto zboží převzít, ale celá situace je víc než šokující, nemluvě o tom, že několik krabic se zbožím teď budou jen tak ležet na chodbě, dokud je nevyzvednu.


Produkt

Nábytek a jiné zboží pro domácnost z IKEA


Požadované řešení

Minimálně bych chtěl mít zpátky cenu doručení (900 korun).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému