Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:589
Z toho za letošní rok:81
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 113 stížnostech.

#3119Pokladní typovala špatně cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2014, před 8 lety

Jiří Lakatos

Znění stížnosti

28.4.2014 jsme s manželem nakupovali v prodejně Lidl. Pokladní nám naúčtovala 2x brokolice 35.80 Kč.Měli jsme jen jeden kus za 17.90 Kč.
Měli jsme naspěch, protože v autě čekala moje maminka 87 let. Bylo horko, tak jsme spěchali, takže jsme si zapomněli zkontrolovat paragon. Zjistila jsem to až k večeru doma.Druhý den jsme prodejnu navštívili a tuto chybu reklamovali a zástupkyně vedoucí(pokladní) mi zdělila, že s tím nejde nic dělat.Chtěla jsem mluvit s vědoucím, toho prý nesmí volat, pokladní která mi tak natipovala zboží, také ne. Zdůvodnila mi vrácení peněz tak, že prý by to mohl udělat kdokoliv.Nevím proč bychom jezdili z Kateřinek tj. předměstí na opačném konci Opavy, pro 15.90 Kč. Jde mi o princip a slušnost se alespoň omluvit.
Chtěla bych vědět, kdo je v právu.
Moc děkuji za odpověď a zdravím. Laktosová Jarmila.


Produkt

Špatně natypované zboží u pokladny


Požadované řešení

Kdo je v právu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 15:07, před 8 lety

Nesprávné vyúčtování je nutné reklamovat ihned, v opačném případě by spotřebitel musel prokázat, jaké výrobky skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 11:24, před 8 lety

Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.