Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1408
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

50.7 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (714 z 1408)

Hodnocení spokojenosti

68%
32%
Uvedená procenta vychází z 316 hodnocení od spotřebitelů help

#31311Neoprávněně naúčtovaný poplatek a zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2019, před 6 lety

Eliška Sobotková

Znění stížnosti

Dobrý den, píši stížnost na objednávku číslo 185233867. V neděli 10.3. jsme v internetovém obchodě Alza zakoupili elektrický sporák Mora včetně komfortního dovozu za 599 Kč jehož součástí mělo být i zapojení spotřebiče. Spotřebič byl doručen s dvouhodinovým zpožděním a na dotaz ohledně zapojení řidič odpověděl, že připojit spotřebič neumí, má na nás pouze 2 minuty a doslovně odpověděl, že měl být dávno doma. Spotřebič nám zapojil zavolaný elektrikář, kterému jsme znovu zaplatili. Tudíž považujeme vaši službu za předraženou a nekvalitní.


Produkt

Objednávka číslo 185233867, sporák Mora C 512 BW


Požadované řešení

Požadujeme vrátit 50 % z částky 599 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 10:43, před 6 lety

Pokud se prodávající zavázal, že zboží bude v rámci zaplaceného komfortního dovozu i zapojeno, musí toto splnit. Není-li tomu tak, vrátí podnikatel spotřebiteli peněžní prostředky za tuto neposkytnutou službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 13:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.