Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#31624Neopravnena faktura od Vodafone a zadne vyjadreni k Reklamaci po uplynulych 10 dnech.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2019, před 5 lety

Margit Cerny

Znění stížnosti

Ja a moje rodina zijeme v USA. Pri nasich navsevach do Prahy jsme vzdy vyuzivali vasich sluzeb pro nase 4 mobilni telefony. 23.12.2019 jsem byla ve vasi pobocce na Smichove.
Vase zamestnankyne N.Z. mi navrhla vyuziti sluzeb pro mou rodinu, kdyz jsme byli na dovolene. Ja a me dve deti jsme odletali 1.1.2019 do Spojenych Statu a muj manzel odletal 3.1.2019. Pani Zetkova me ujistila, ze ke 3.1.2019 budou nase sluzby ukonceny. Rekla,ze muj manzel, ktery odletal posledni se ma zastavit na pobocce Vodafone na letisti v Ruzyni a doplatit vse, co dluzime a sluzby budou preruseny. 3.1.2019 se muj manzel ve Vodafone na letisti zastavi a byla mu predlozena faktura na 1 525 Kc. Muj manzel zaplatil 1600 Kc, nechal tam prebytek na na nasi pristi navstevu. 3 telefonni cisla nebyli pouzity od 1.1.2019 a 4. cislo od 3.1.2019.
Vodafone nase sluzby neukoncil, jak bylo ujednano a zacali jste na adresu mych rodicu posilat upominky, ktere byli zasilane nepravem. Cenu jste stale zvysovali a pak predali vse nejake firme Inkasso. Nikdy jste mi neposlali zadnou email ani vyrozumneni, proc mi posilate faktury za sluzby, ktere nevyuzivame a ktere byli ke 3.1. uzavreny.
Podala jsem pres internet reklamaci 11.3.2019 a do dnes jste se k ni nevyjadrili.
Minuly tyden jsem byla v Praze a na Novem Smichove jsem se zastavila a doufala jsem vyresit vse osobne. Vasi zamestnaci mi rekli, ze to neni mozne a ze musim resit vse pres reklamaci, na kterou jste mi bohuzel dodnes neodpovedeli.
Jsem velice nespokojena s vasim jednanim. Vase sluzby jsme vyuzivali narazove poslednich 10 let, vse jsme vzdy platili a ted mi delate takovehle problemy, protoze jste udelali chybu a neukoncili servis, jak jsme se domluvili.
Navic jste predali muj ucet Inkasso, coz jsem puvodne ani nevedela co znamena. Ziji v USA pres 30 let a v zivote jsem se s takovymto jednanim nesetkala. Muj credit je vyborny a za sluzby, ktere vyuzivam platim vzdy ve spravnem terminu.
Zadam od vase, vyjadreni, omluvu, a stazeni vasich pozadavku pres firmu Inkasso.
Take zadam odpoved urychlene.


Produkt

faktura k uctu 36238264


Požadované řešení

Vyjadreni k reklamaci behem 24 hodin.
Reklamaci jsem puvodne poslala 11.3.2019
Zadam omluvu a stazeni vasich pozadavku na neopravnenou fakturu pres firmu Inkasso.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému