Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#32375Podmínka vrácení zásilky při vyplnění štítku, který nebyl dodán, a nereagování na žádosti o zaslaní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2019, před 5 lety

JANA MALIKOVA

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží, který bylo vyzvednuto přes DHL a jako podmínka pro vrácení zboží je vyplnění lístku pro vrácení, který lidl nedodal. Na stránkách uvádí, že v případě nedodání se máme obrátit na jejich info, na kterém po dobu dvou týdnů nereagují. Nedá se jim dovolat!


Ve věci jsme odstoupili, ale lidl neodpovídá a neposkytuje součinnost s převzetím.


Produkt

fa 9005306171


Požadované řešení

Chci odsouhlasení vrácení do běžné provozovny - v lidlu, kde mohu bez dalších nákladů vrátit zboží bez požadovaného formuláře pouze s fakturou a potvrzením o platbě, které mi byly zaslány pouze na mail.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému