Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32494Vylákaný poplatek za zvýhodnění aukce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2019, před 17 dny

Bohumil Krásný

Znění stížnosti

Dne 1.1.v 11 hod jsme/s manželkou /podali inzerát do Aukra č.6947298633 a zaplatili 100 Kč za zvýhodnění inzerátu.K tomu ale nedošlo, p. J. nám sdělila že od nyní se inzerát již okamžitě nezvýhodńuje,nemohla ani zaručit jestli se inzerát zvýhodní dříve než skončí.Okamžitě jsme zažádali za zrušení inzerátu a vrácení 100 Kč,přes asi 10 urgencí které jsme zaslali se do teď tj.3.5.17:40 ještě nestalo,Aukro přestalo komunikovat a odmítlo nám sdělit spojení na ředitele. B. Krásný


Požadované řešení

vrátit vylákaných 100 kč a uhradit škody které eventuelně vzniknou podhodnocením nabídky následkem nezvýhodnění inzerátu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 13:39, před 6 dny

Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky zprovozněna, ačkoli spotřebitel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud spotřebitel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel spotřebiteli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.

Nereaguje-li podnikatel na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí nevyvratitelná domněnka doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku také doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2019 14:34, před 6 dny

Dobrý den,
komunikace naší společnosti s panem Krásným pokračovala, kdy jsme mu vysvětlili přesné fungování zaplaceného zvýhodnění - tyto nabídky se postupně zájemcům zobrazují v boxu "Doporučujeme". Nabídka měla vyšší počet zhlédnutí než ostatní nabídky. Tuto formu zvýhodnění využívá celá řada prodejců a nemáme hlášené žádné potíže. Předtím bohužel došlo k nepochopení a vzniku sporu.

Následně jsme celou záležitost pak vyřešili k oboustranné spokojenosti.


Bohumil Krásný

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.5.2019 16:39, před 6 dny

Hodnocení:

Komentář: Se subjektem byla uzavřena dohoda o ukončení případu.Vrácen poplatek za zvýhodnění inzerátu,nicméně tím že nabídka nebyla zařazena mezi doporučené došlo k jejímu silnému podhodnocení.Přesto jsme spokojeni,další pokračování by přineslo obrovskou ztrátu času,protože prokazovat že naše nabídka nebyla mezi doporučenými ani jednou po celých 10 dnů by bylo velmi obtížné přesto že svědci jsou