Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#33748Neuznaná reklamace odšťavňovače

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2019, před 5 lety

Pavel Meca

Znění stížnosti

Před necelými 2 roky jsem zakoupil odšťavňovač. První závada byla, že se objevila prasklina na sběrné nádobě, kterou jsem zalepil izolepou a dal se dále používat. Po krátké době se ulomil bajonetový uzávěr nádoby a již jej nešlo používat. Zanesl jsem odšťavňovač do prodejny na reklamaci. Po týdnu mi sdělili, že se reklamace zamítá z důvodu uplatnění po záruční lhůtě 6 měsíců, protože se jedná o reklamaci tzv. příslušenství. Problém je v tom, že nádoba a víko spolu s motorem tvoří odšťavňovač - tedy co je to příslušenství ? V návodu je napsáno, že záruka se nevztahuje na součásti produktu, které jsou vystaveny normálnímu opotřebení. Tedy dle nich je prasknutí víka běžné opotřebení ? V tomto případě by se většina reklamací dala zamítnout, protože všechny součást stárnou. Zajímavostí je, že na obalu je napsáno záruka 3 roky na celek bez nějaké výjimky. Tedy zákazník to vidí a je ujištěn, že je to zřejmě kvalitní výrobek, když má tak dlouhou záruku. Při případné reklamaci ale řeknou, že záruka 3 roky je pouze na motor. K čemu mi bude samotný motor s 3 roční zárukou ? U odšťavňovače byl kartáček na čištění, který beru jako příslušenství a tedy jeho životnost je krátká.


Produkt

Odšťavňovač SilverCrest 282311


Požadované řešení

Záruční oprava nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému