Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Před necelými 2 roky jsem zakoupil odšťavňovač. První závada byla, že se objevila prasklina na sběrné nádobě, kterou jsem zalepil izolepou a dal se dále používat. Po krátké době se ulomil bajonetový uzávěr nádoby a již jej nešlo používat. Zanesl jsem odšťavňovač do prodejny na reklamaci. Po týdnu mi sdělili, že se reklamace zamítá z důvodu uplatnění po záruční lhůtě 6 měsíců, protože se jedná o reklamaci tzv. příslušenství. Problém je v tom, že nádoba a víko spolu s motorem tvoří odšťavňovač - tedy co je to příslušenství ? V návodu je napsáno, že záruka se nevztahuje na součásti produktu, které jsou vystaveny normálnímu opotřebení. Tedy dle nich je prasknutí víka běžné opotřebení ? V tomto případě by se většina reklamací dala zamítnout, protože všechny součást stárnou. Zajímavostí je, že na obalu je napsáno záruka 3 roky na celek bez nějaké výjimky. Tedy zákazník to vidí a je ujištěn, že je to zřejmě kvalitní výrobek, když má tak dlouhou záruku. Při případné reklamaci ale řeknou, že záruka 3 roky je pouze na motor. K čemu mi bude samotný motor s 3 roční zárukou ? U odšťavňovače byl kartáček na čištění, který beru jako příslušenství a tedy jeho životnost je krátká.
Odšťavňovač SilverCrest 282311
Záruční oprava nebo vrácení peněz.
|
Tweet |