Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#33831Výpověd služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 5 lety

Kristýna Pavlovská

Znění stížnosti

Dobrý den,

po 10 letech u Vodafonu jsem nucena odejít kvůli špatnému signálu a lepší nabídce od jiného poskytovatele. Dne 1.7. 2019 jsem navštívila prodejnu na náměstí Republiky 3, Plzeň, pracovitě č. 4 okolo 10hod , kdy jsem obsluhujícího konzultanta poprosila o změnu trv. bydliště. Dle OP mi řekl, že adresu nemůže nalézt cca po min mi oznámil, že to nějak do PC naťuká... adresa změněná není, dnes jsem volala na linku, kde mi bylo řečeno, že musím znovu na prodejnu,bohužel mám i jiné starosti než neustále chodit na Vaši prodejnu a čekat jestli budu mít štěstí na spolehlivějšího zaměstnance. Dále jsem se ptala jak je to s autoprolongací u mého tarifu, bylo mi sděleno, že je tam zaplá, že jsem si to podepsala ve smlouvě. ALe pokud vím tak od září 2017 je autoprolongace nezákonná a já naposledy smlouvu podepisovala v srpnu 2017, tudíž tento rok mi smlouvu bez mého souhlasu nesmíte prodloužit na to mi konzultant odvětil, že si mám klidně podat stížnost na ČTÚ , že je mu to vlastně jedno.Hovor ukončil tím, že do 5 dnů se mi kolegové ozvou a výpovědní lhůta mi běží od zadání jeho požadavku. Po zavolání na linku mi bylo sděleno, že tomu tak není . Včera jsem se ještě na prodejnu vrátila zda to nemůžeme řešit hned, pán mi odvětil, že to můžeme sepsat, a nebo mám počkat až mi navolají a ještě mě ujišťoval že výpovědní lhůta běží opravdu od této chvíle.Celkově se choval velmi arogantně a nadřazeně. Dnes když jsem volala na linku tak mi operátorka sdělila, že si na něho vlastně stěžovat nemůžu, že to se mnou nevyřeší a naznačila, že by se stížnost stejně zametla pod koberec... Tudíž volím tuto cestu dobře vím, že konzultant se dá dohledat dle systému...A pak nechápu proč nejbližší možné datum přenosu dle ČVOP je až 12.8.2019, když dnes jde dle zákona odejít během 4 dnů po zaplacení pokuty


Produkt

tarif red


Požadované řešení

požaduji upřesnění všech informací ohledně autoprolongace, ČVOPu zde veřejně bez odpovědi , abych si zavolala na linku a podobně, již Vašich kliček mám plné zuby a dále aby konzultant podával pravdivé informace a choval se trochu profesionálněji tímto Vám dělá akorát ostudu
zak číslo zadávám jako neveřejný údaj, tímto eliminuji riziko Vašich vyhýbavých odpovědí

děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému