Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
momentálně řeším spor s tuzemským obchodníkem Alza.cz. Před rokem a půl jsem u něj zakoupil chytré hodinky Apple Watch Series 3, bohužel před měsícem mně na nich při nabíjení popraskalo sklíčko, myslel jsem si, že se nafoukla baterie, avšak hodinky byli stále funkční, dotyk fungoval a hlavně byly celistvé. Podal jsem je tedy hned za dva dny k reklamaci, která byla po třech týdnech zamítnuta s odůvodněním servisu: "Mechanické poškození/Poškozeno nešetrným zacházením". Při příchodu na pobočku s účelem si hodinky vyzvednout mi technik hodinky přinesl ještě více poškozené, než před reklamací, místo pouze popraskaného sklíčka sklíčko bylo výjmuté se samotného těla hodinek. S technikem, který mimochodem pro míru poškození odmítl raději otestovat funkčnost hodinek, jsem sepsal další reklamační protokol a technik v něm uvedl, že poškození je viditelné, což u prvního protokolu uvedl pravý opak. Nyní mi Alza i druhou reklamaci zamítla s odůvodněním, že ještě větší poškození hodinek je vlastně důsledkem samovolného úplného prasknutí, avšak nyní už hodinky nelze použít. Bohužel s tímto verdiktem nesouhlasím, z funkčního produktu udělali během celé relace nefunkční, ať je to na straně neodborného servisu nebo přepravy mezi servisem. Během celé komunikační relace se Alza k záležitosti nepostavila čelem a odpovídala mi strmě a kolikrát ani ne úplně k věci, kterou jsem zmínil v minulé komunikaci. Prosím tedy o pomoc, jak pokračovat dále, aby došlo k nějakém férovému výsledku. Mohu poskytnout i fotografie před reklamaci a po reklamaci.
Apple Watch Series 3, Product number: SFHLVL90HJ5X6
Oprava/Nový kus/Vrácení peněz/Kompenzace poškození
|
Tweet |