Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:255
Z toho za letošní rok:59
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 63 stížnostech.

#34385Zkažené hovězí maso

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2019, před 4 měsíci

Lucie Bokšteflová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes (25.7.) jsem zakoupila v prodejně Lidl v obchodním domě Bílá labuť na Praze 1 Bio mleté hovězí maso s datem spotřeby 27.7. 2019. Nesla jsem ho z obchodu asi 5 minut (bylo asi 30°C) do lednice, kde bylo asi 4 hodiny v 5°C, než jsem jej otevřela. Po otevření balení maso velice intenzivně kysele zapáchalo, což je podle informací, které jsem našla na internetu, běžná známka zkaženosti takového produktu. Zápach jsem bohužel objevila během přidávání do ostatního jídla na pánvi, takže jsem už jej pak nemohla jít reklamovat. Zajímá mě, zda je to podle vás normální (možná) reakce masa na výše popsaný kratičký transport domů + pobyt v chladničce nebo, zda muselo být zkažené už předtím. Stejný výrobek, který jsem zakoupila minulý týden, jsem také nesla jen 5 minut (ale bylo asi 20°C) a pak ho také měla jen několik hodin v chladničce a byl v pořádku.


Produkt

Hovězí mleté maso 100%, Výrobce: MASO UZENINY POLIČKA, a.s., 400g balení L:2207


Požadované řešení

Vysvětlení, jak tato závada mohla vzniknout případně i kolika kusů balení se mohla týkat, a z toho vyplývající postup, jak jí efektivně předcházet. Nabízet zkažené maso je podle mého názoru závažné ohrožení zdraví spotřebitele a pokud by tomu tak bylo, silně by to oslabilo mou důvěru ve váš obchod. Děkuji za vyjádření.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2019 23:33, před 4 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohla by spotřebitelka rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2019 10:23, před 4 měsíci

Dobrý den, paní Bokšteflová,

děkujeme za příspěvek. Mrzí nás, že jste si na mase nemohla pochutnat a v případě, že byste jej do konce data spotřeby zanesla zpět do prodejny, vrátili bychom Vám peníze i bez platné účtenky.

Datum spotřeby můžeme nicméně zaručit jen tehdy, kdy nedojde k přerušení teplotního řetězce. Ten se preruší právě i tím, že maso vyndáte z chladicího zařízení a v prodejně i po cestě domů maso nepřenášíte v chladící tašce. Na vině může být i špatně chladící lednice. Mohlo se také samozřejmě stát, že si vaničku s masem do košíku vložil jiný zákazník a po několika minutách v prodejně si nákup rozmyslel a maso vrátil zpět. Tomuto jednání bohužel nemůžeme předejít, proto zákazníkům nabízíme, aby v případě nespokojenosti či podezření na zdravotní závadnost produkty reklamovali.

Děkujeme tedy za upozornění a zároveň se omlouváme za komplikace spojené s nákupem. Váš podnět tímto předáme kolegům z dané pobočky, aby jej prověřili.

S pozdravem

Lidl Česká republika


Lucie Bokšteflová

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.7.2019 11:46, před 4 měsíci

Hodnocení: