Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:285
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 66 stížnostech.

#34888Zkažené kuřecí stehenní řízky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.08.2019, před 6 měsíci

Alice Skalova

Znění stížnosti

Dobrý den je mi velice líto ale poprvé jste mě zklamaly z kvalitou produktu. Po otevření balení kuřecích stehenních řízků závan zkaženého masa po rozbalení zelená barva. Peníze vrátit ani nechci hlavně nemám účet ale o to asi ani nejde, vždy jste pro mě byli jednička jsem dokonce i vás bývalý zaměstnanec tak vím jak si na kvalitu a kontrolu kvality potrpite. Jen doufám že dalších pět balení bude ok. Jen dejte nato bacha, kritizuje se polské maso tak ať si neuděláme ostudu. PŘEJI HEZKÝ DEN


Produkt

Zkažené zelené maso


Požadované řešení

Dejte nato bacha


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2019 09:13, před 6 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2019 13:56, před 6 měsíci

Dobrý den, paní Skálová,

mrzí nás, že jste si na mase nepochutnala a děkujeme za upozornění. Bez uvedení konkrétní prodejny, čísla šarže masa, data spotřeby a dalších důležitých údajů avšak bohužel maso nemůžeme řádně prověřit. Prosíme tedy o doplnění informací.

Děkujeme a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika


Alice Skalova

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.8.2019 14:37, před 6 měsíci

Dobrý den děkuji za vyjádření a doplňuji potřebné informace. Adresa obchodu Opatovska 960/20,Praha 11.S úsměvem na tváři druhé balení bylo v pořádku. Děkuji a přeji krásný den s pozdravem Skálová

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2019 10:21, před 6 měsíci

Dobrý den, paní Skálová,

děkujeme za doplnění informací, předáme je odpovědným kolegům k prověření.

Děkujeme a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2019 07:29, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 10:13, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.