Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, aktivovali jste mi tarif o kterém jsem se informovala a původně ho chtěla. Do 48hod mi měl být zaslán aktivační kód (El.podpis), ale dřív než mi přišel, už byl tarif aktivní a to pouze na základně uživatelského hesla paní na mě pořád doléhala ať ten kód zadám a nebo ho ji ho nadiktuji. Mě se toto jednání absolutně nelíbí že se to změnilo bez mého souhlasu hned druhý den jsem začala volat na linku a chtěla to vrátit zpět nicméně bez administrátorského hesla to vrátit zpět nejde ? A bylo mi sděleno že ani změnit tarif bez něj nejde. Tarif měl být na 2 cisla+ net na doma. Běží jen na mém čísle na druhém ani ne! Teď nám přišlo vyúčtování za ten nový tarif na jednom čísle a za stary tarif na druhém čísle !? Který už 14 dní na lince řeším ze ho vůbec nechci a chci původní nastaveni. Admin. Heslo neznámé a získat ho je taky problem. Reklamaci bez něj taky nemůžeme podat . Pořád slyším jen ozveme se zavoláme zpět a nic volám každý den já . K získání přenosného kódu pro přejití jinam taky je potřeba admin.heslo. zitra jdu na prodejnu a odcházím od společnosti Vodafone tohle mě opravdu naštvalo a není v nici kompetenci udělat to a to ale změnit tarif to ano. Samozřejmě budu platit za nový naúčtovány tarif, který řeším že ho nechci a peníze mi nikdo nevrátí. A to je v sms s aktiv.kodem napsáno že bez jeho potvrzení vše zůstává v původním stavu!!!!
Odcházím od společnosti Vodafone!
|
Tweet |