Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:348
Z toho za letošní rok:38
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 84 stížnostech.

#35165Aktivace tarifu bez zadání kódu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2019, před měsícem

Markéta Vondráčková

Znění stížnosti

Dobrý den, aktivovali jste mi tarif o kterém jsem se informovala a původně ho chtěla. Do 48hod mi měl být zaslán aktivační kód (El.podpis), ale dřív než mi přišel, už byl tarif aktivní a to pouze na základně uživatelského hesla paní na mě pořád doléhala ať ten kód zadám a nebo ho ji ho nadiktuji. Mě se toto jednání absolutně nelíbí že se to změnilo bez mého souhlasu hned druhý den jsem začala volat na linku a chtěla to vrátit zpět nicméně bez administrátorského hesla to vrátit zpět nejde ? A bylo mi sděleno že ani změnit tarif bez něj nejde. Tarif měl být na 2 cisla+ net na doma. Běží jen na mém čísle na druhém ani ne! Teď nám přišlo vyúčtování za ten nový tarif na jednom čísle a za stary tarif na druhém čísle !? Který už 14 dní na lince řeším ze ho vůbec nechci a chci původní nastaveni. Admin. Heslo neznámé a získat ho je taky problem. Reklamaci bez něj taky nemůžeme podat . Pořád slyším jen ozveme se zavoláme zpět a nic volám každý den já . K získání přenosného kódu pro přejití jinam taky je potřeba admin.heslo. zitra jdu na prodejnu a odcházím od společnosti Vodafone tohle mě opravdu naštvalo a není v nici kompetenci udělat to a to ale změnit tarif to ano. Samozřejmě budu platit za nový naúčtovány tarif, který řeším že ho nechci a peníze mi nikdo nevrátí. A to je v sms s aktiv.kodem napsáno že bez jeho potvrzení vše zůstává v původním stavu!!!!


Požadované řešení

Odcházím od společnosti Vodafone!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 12:34, před měsícem

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2019 16:12, před měsícem

Dobrý den, paní Vondráčková,

změna tarifu by skutečně měla proběhnout až po ověření administrátorským heslem a po potvrzení aktivačního kódu ze strany zákazníka.

Kvůli ochraně údajů nemůžeme Vaši stížnost řešit na stránkách třetích stran, proto se na nás prosím obraťte prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo písemnou reklamací, kterou můžete poslat poštou na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Věřím, že vše brzy napravíme a budete moct dál používat tarif, který Vám vyhovuje.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Markéta Vondráčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.9.2019 21:12, před měsícem

Dobrý den, reklamaci jsem podala až když jsem se dočkala konečně admin.hesla . Bohužel náprava žádná nebude aby se mi vrátilo původních tarifu musela bych se upsat na 24 měsíců. A to díky chybě společnosti opravdu nehodlám. Děkuji

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2019 14:48, před měsícem

Dobrý den, paní Vondráčková,

dohledala jsem, že jste reklamaci podala 2. září. Žádnou předchozí reklamaci tu nevidím, proto prosím počkejte na konečné stanovisko, které Vám sdělí specialisté z Reklamačního oddělení.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Markéta Vondráčková

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2019 15:56, před měsícem

Dobrý den, ano není protože bez admin.hesla jsem nemohla podat reklamaci písemně a řešila jsem to pouze po lince. Kde mi říkali že ji tam zadají a ať ji podám taky ale to bohužel nešlo bez hesla. Děkuji. Budu doufat, že se dočkám v nejbližší době i když vím že na to mají danou dobu .

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2019 08:07, před měsícem

Dobré ráno, paní Vondráčková,

jen doplním, že reklamaci je samozřejmě možné uplatnit i bez administrátorského hesla - v tom případě je třeba ji poslat poštou (s podpisem majitele zákaznického účtu) na adresu Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2019 14:04, před 14 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Markéta Vondráčková

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.10.2019 18:17, před 14 dny

Hodnocení: