Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Nová pračka objednána 2.8.2019 po týdnu začal házet buben pračky. Dodavatel odkázal ihned na servis Samsung, že jde o vadný výrobek. Servis mi nesdělil kolik vadných dílů bude měnit a při výměně jsem požadoval nový kus ( najednou vadná serie udajně a výměna 3 dílů na nové pračce ). Ten jsem také následně požadoval i u Alzy, ale marně s tím, že pračka je již opravená. Posílal jsem dodavateli i servisu opět další videa, co pračka opět po týdnu oprav dělá a výsledek, že nejde o vadu, ale o vlastnost výrobku vyjádření ( mládení pružiny při ždímání do krytu pračky. Opět jsem sdělil, že nechci opravu, ale trvám na výměně výrobku - marně. Opět jsem tlačen jen do opravy další. Těch dopisů a e-mailů a videí je nespočet.
WW70K5210UW/ZE S/N 05G95ESM600076A
Reklamace vadné nové pračky měla být řešena požadovanou výměnou za nový kus.Nebylo mi sděleno, že pračka bude mít měněny 3 součástky, kdy jsem mohl odstoupit od smlouvy. Vady byly na reklamační list dopsány dodatečně ( mám kopie ) Dodavatelem i servisem Samsung jsem stále nucen do oprav pračky ( 3 vadné díly první oprava ), nyní pračka opět ta samá závada hází buben, ale mlácení jde z vrchní části pračky patrně od pružiny, která nebyla součástní první opravy.
|
Tweet |