Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#36041Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2019, před 4 lety

Růžena Klimešová

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupila jsem u alza.cz telefon Xiaomi mi a2 64gb... po 2mesicich od zakoupení zboží telefon přestal z ničeho nic jet nejdřív se mě sám vypínal a poté už nešel vůbec zapnout. Telefon jsem dala na reklamci kde se na něj podíval technik a řekl že buď vrácení peněz nebo výměna zboží.. řekly sme výměna zboží. Poté jsem si všimla že se telefon už u nich neprodává. po necelým měsíci mě došla zamítnutá reklamace z mechanickým poškozením kterou sem si údajně zavinila sama.Nikde ani zmínka o tom co teda s telefonem je.Lituji toho že jsem si nenechala hned vrátit peníze.Nesouhlasím s vyjádřením alzy a vyžaduji vrácení peněz. Klimešová


Produkt

Xiaomi mi a2 64gb zlatá barva


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému