Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, zakoupila jsem u alza.cz telefon Xiaomi mi a2 64gb... po 2mesicich od zakoupení zboží telefon přestal z ničeho nic jet nejdřív se mě sám vypínal a poté už nešel vůbec zapnout. Telefon jsem dala na reklamci kde se na něj podíval technik a řekl že buď vrácení peněz nebo výměna zboží.. řekly sme výměna zboží. Poté jsem si všimla že se telefon už u nich neprodává. po necelým měsíci mě došla zamítnutá reklamace z mechanickým poškozením kterou sem si údajně zavinila sama.Nikde ani zmínka o tom co teda s telefonem je.Lituji toho že jsem si nenechala hned vrátit peníze.Nesouhlasím s vyjádřením alzy a vyžaduji vrácení peněz. Klimešová
Xiaomi mi a2 64gb zlatá barva
Vrácení peněz
|
Tweet |