Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#36117Totální nespokojenost se systémem ALZA a nespokojenost s řešením mých požadavků při vytvoření objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.10.2019, před 4 lety

Josef Krupička

Znění stížnosti

Objednal jsem zboží v pátek 11.10.19 s tím, že zboží bude v úterý 15.10.19 na místě určení. Zboží jsem ihned zaplatil č. objednávky 191 613 724. Protože se záhadně neustále měnily ceny jak na webu, tak v mobilní aplikaci jsem volal jak v sobotu, tak v neděli, kdy jsem to konečně domluvil. Dnes 14.10.19 jsem znovu volal , že peníze nejsou uhrazeny a kdy přijede zboží, tak mi bylo řečeno, kdybych nezavolal tak zboží není uvolněno. Právě 19:28 zboží bylo uvolněno a přijede až 18.10.19. Což je pro mě velice nepříjemné a udělalo mi velké problémy.


Požadované řešení

Dopravení zboží dle předem domluvené doby ze systému na místo dodání a to 15.10.19. Dále zamezit vniku problémům při objednání v systému ALZA.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému