Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Objednal jsem zboží v pátek 11.10.19 s tím, že zboží bude v úterý 15.10.19 na místě určení. Zboží jsem ihned zaplatil č. objednávky 191 613 724. Protože se záhadně neustále měnily ceny jak na webu, tak v mobilní aplikaci jsem volal jak v sobotu, tak v neděli, kdy jsem to konečně domluvil. Dnes 14.10.19 jsem znovu volal , že peníze nejsou uhrazeny a kdy přijede zboží, tak mi bylo řečeno, kdybych nezavolal tak zboží není uvolněno. Právě 19:28 zboží bylo uvolněno a přijede až 18.10.19. Což je pro mě velice nepříjemné a udělalo mi velké problémy.
Dopravení zboží dle předem domluvené doby ze systému na místo dodání a to 15.10.19. Dále zamezit vniku problémům při objednání v systému ALZA.
|
Tweet |