Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:352
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 88 stížnostech.

#36289Vodafone a vyzvy k zaplacení nájemce, který už cca 2roky na adrese nebydlí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2019, před měsícem

Waldemar Jadrny

Znění stížnosti

Dobry den ,od spravy pohledávek firmy VODAFONE ,mi neustále chodi výzvy na bývalého syna nájemce (jméno a adresa viz referenční údaje), KTERÝ UZ CCA 2ROKY NA VÝŠE UVEDENÉ ADRESE NEBYDLÍ !
DNES JSEM VOLAL NA LINKU VODAFONE A PANI NEBYLA SCHOPNA TOTO SDĚLENÍ APLIKOVAT DO VASEHO SYSTEMU.
NEPŘEJI SI,ABY MI NADÁLE CHODILY VÝZVY OD VODAFONU NA MOU ADRESU,KDE JIZ DRUHÝM ROKEM BYDLÍM JEN JÁ.
Nikdo jiny neni trvale na adrese prohlášen.

Dekuji za kladne vyřízení a odpověd

Jadrný Waldemar
Majitel nemovitosti


Požadované řešení

Stop zasílaní výzev o zaplacení někoho, kdo uz na adrese nebydlí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 16:13, před 23 dny

Pokud chce společnost vymáhat pohledávku efektivně, měla by dlužníkovi adresovat písemnosti na současnou adresu. Pokud stěžovatel sdělil společnosti, že se dlužník na adrese již nezdržuje, nepovažujeme za vhodné obtěžovat nadále současné obyvatele nevyžádanou korespondencí. Stěžovatel rovněž může požádat poštovní doručovatele, aby dopisy nedoručovali a vraceli je odesilateli jako nedoručené.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 11:23, před 22 dny

Dobrý den, pane Jadrný,

vzhledem k tomu, že naše společnost je povinna podle zákona o elektronických komunikacích zajistit v souladu s pokyny účastníka dodání Vyúčtování zákazníkovi, nemůžeme na základě Vašeho oznámení přestat posílat Vyúčtování a další korespondenci na adresu, kterou zákazník původně využíval. Proto Vám mohu pouze doporučit, abyste na poště nahlásil, že se dotyčná osoba na uvedené adrese nezdržuje. Pošta nám poté zásilku vrátí jako nedoručitelnou.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Waldemar Jadrny

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2019 16:23, před 22 dny

Dobrý den, Česká pošta je celou záležitosti informována. Dokonce jsem zkoušel volat i přímo na Vodafone zákaznickou linku,kde mi paní, namísto pomoci, počítala vteřiny,jak dlouze se mnou musí tuto záležitost řešit. Jak psal Dtest, tak i já jsem poukazoval na nevhodnost zasilani upomínek, či výzev na adresu, kde dotyčný nežije přes rok a i přes mou radu, at alespon napise u vás vzkaz( správa pohledávek), ze je naprosto zbytecne a nevhodné a neefektivní,opakovane toto posilat. Bohužel musim jen konstatovat, ze efektivita u společnosti Vodafone v rámci vymáhání pohledávek, je podle mého mínění za hranicemi selského rozumu a slušného chování.

Dekuji Dtestu za vyjádření, jelikož po Vaši reakci jsem se alespoň dočkal odpovědi od Vodafone.
Věřím, že Vodafone se zamyslí nad dalším obtěžováním a spíš se zaměří na dohledávání svých dlužníků, aby další výzvy byly účinné.

Jadrný

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 12:42, před 17 dny

Vzhledem k výše uvedeným vyjádřením stížnost uzavíráme.