Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:354
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

56%
44%
Toto skore je založeno na 90 stížnostech.

#36568Reklamace zrušení mobilní karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2019, před měsícem

Sebastian Kyjonka

Znění stížnosti

Dobrý den
Končila mi smlouva u Vodafonu. Tak jsem dál žádost o zrušení čísla. Jak to bývá z Vodafonu jse ozvala paní a nabídla mi slevu na nějaký mobil plus slevu na tarif. Tak jsem pouvažoval a ho přijal a aktivoval. Pak jsem pro jistotu volal dvakrát do Vodafonu aby mi potvrdili aktivaci čísla a smlouvy nové. Vše fungovalo bez problémů pár dní až přišlo na den 15.10.2019. A karta přestala fungovat. Tak jsem jsi půjčil od kamaráda mobil a volal na bezplatnou linku Vodafonu. Popsal jsem jim celou situaci. A bylo mi zděleno takto: mám napsat na email vodafonu o aktivaci karty. A na vyřízení reklamace Vodafon má 5 dní. Jelikož paní říkám že na tomhle čísle hodně záleží Bo mám daně čísla :pro kartu co s ní platím a firmu co mi má volat na řezání stromů a dotace na kotel. Vůbec to je ne zajímá. Tak jsem napsal na email a čekal. Po 5 dnech jse mi ozvali na email že chcou čísla kódu první a třetí aby se mohli dostat na mě číslo. Tak jsem jim ho poslal. A zase pět dní nic. Tak jsem volal zase na info linku. A paní mi řekla že na mně čeká nová karta s původním číslem na které koliv pobočce na vyzvednutí.
Tak jsem v úterý zajel na pobočku a prodejce mi dal kartu z jiným tarifem než jsem měl ve smlouvě. A že mám zavolat na infolinku a dají vše do pořádku. Jelikož ta karta už měla být nastavena s tím tarifem a zase mi lhali. Tak jsem přijel domů zavolal na infolinku Vodafonu. A bylo mi zděleno že ten tarif co mám ve smlouvě bude nastavený do dvou dnů. Mezi tím co mám ještě ne nastavený tak už mi stihli na učtovat 200 Kč za internet za 100 MB a zablokovat. Volal jsem každý den do dnešního aby mi nastavili původní tarif. Ale oni slibuji. Tak jsem chtěl zrušit smlouvu. Tak mi na účtováli 2058 Kč za zrušení smlouvy + 3000 na slevu kterou mi dali na mobil. Dohromady 5058 kč. A ještě bylo to po 14 lhůtě kterou jsem překročil o dva dny. Tak jsem napsal na reklamaci do Vodafonu. O zrušení částky 5058 Kč. Jelikož přiznali operátoři svou vinu. Ale po dnešku mám pořád ten jiný tarif než ve smlouvě. A nikdo to neřeší.


Produkt

Mobilní tarif


Požadované řešení

Zrušení smlouvy a tabletu bez pokuty. A ponechání čísla jako dobíjecí karta.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 09:01, před měsícem

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/námitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2019 14:20, před měsícem

Dobré odpoledne, pane Kyjonko,

rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou je třeba podat prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Odpovíme Vám co nejdřív, obvykle do 10 pracovních dnů, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Sebastian Kyjonka

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2019 13:34, před měsícem

Dobrý den
dnes mi odepsala paní s Vodafone ale to jsem žádal vůbec nebere v úvahu co jsem po společnosti Vodafone žádal. Tady je email :

Krásné sobotní dopoledne, pane Kyjonko,

děkuji za Vaše ověření k zákaznickému účtu. Nejprve přijměte, prosím, moji omluvu za to, že Vám odepisuji až dnes. Příště, pro urychlení situace, Vám spíše doporučuji odepisovat přímo v rámci jedné konverzace - tak by se mi Vaše odpověď zobrazila ihned. Děkuji za pochopení.

Dle dostupných informací jste Vás požadavek již řešil nejen telefonicky, ale i v naší prodejně. Mohu se zeptat, jaký je aktuální stav, pane Kyjonko? Je vše momentálně už nastaveno dle Vašeho přání a domluvy, nebo pro Vás mohu ještě něco udělat? Vidím, že od 31. 10. 2019 máte nastaven tarif Neomezeně do všech sítí... Současně Vám kolegové zadali dobropis na částku 276 Kč a ponížení aktuální útraty o 200 Kč. Je tedy takto vše v pořádku? Budu ráda, když mi odepíšete zde v odpovědi, abych měla jistotu. Děkuji Vám.

Přeji Vám příjemný víkend.
A další :

Dobrý den ještě jednou, pane Kyjonko,

dnes jsem Vám odepisovala na Váš předchozí e-mail, ze dne 22. 10. 2019, jelikož v jeho rámci jste se mi ověřil administrátorským heslem. Tento aktuální si tedy dovoluji tímto uzavřít. Na případnou odpověď se budu těšit na naši předchozí konverzaci :-) Děkuji za Vaši spolupráci.

Mějte se krásně.

Kateřina Chládková, Centrum on-line péče.

A já jsem teď odpověděl takto:

Dobrý den
tarif jste mi dne15. 10.2019 nebyli schopni sprovoznit.
A v úterý 29.10.2019 jsem měl tarif nulový. Tak proto vaší prodejci museli mi udělat dobropis. A zmenšit částku o 276 Kč. Za to děkuji. Ale že jsem musel pořád vás řešit a běhat prosit ať mi nastavíte můj skutečny tarif neomezený. To jste neporadili jen sliby. Až pán 31.10.2019 byl schopen a ochoten se tomu věnovat.
Ale stejně co jsem po vás chtěl :
Z důvodu nefunkční karty nebyla mi nabídnuta žádná kompenzace. A po dobu nefunkční karty jsem musel sehnat jinou. Od konkurence kteří mi nabídli lepší podmínky a hodně byli překvapení.
Tak teď mám dva paušály za necelých tisíc korun. Tak proto jsem chtěl po vás zrušení smlouvy bez sankcí a pokuty. Je to zdůvodu nefunkční karty a tych problémů. Tak jak se k tomu postavíte. Nejlépe mi zavolejte. Karta nebyla funkční od 15 do 28.10.2019.

Myslíte že konečně zaměstnanec Vodafone to už konečně pochopí?

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2019 14:58, před měsícem

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2019 19:36, před měsícem

Dobrý večer, pane Kyjonko,

podle informací, které mám k dispozici, jste s našimi operátory komunikoval telefonicky a e-mailem, ale zatím jste stále neuplatnil reklamaci. Pokud tedy máte v úmyslu podat reklamaci, je třeba využít jednu z těchto možností:

1. můžete využít online Reklamační formulář, na který jsem Vám dala odkaz v předchozí odpovědi (Reklamační formulář najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/),

2. reklamaci můžete poslat poštou (raději doporučeně) na adresu: Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Reklamační řád najdete na https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/955/reklamacni_sluzeb_el_komunikaci.pdf.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Sebastian Kyjonka

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.11.2019 21:27, před měsícem

Dobrý večer
Já jsem reklamaci posílal na tenhle email který mi dali vaši zaměstnanci: pece@vodafone.cz .
První reklamaci jsem posílal 16.10.2019
Druhou 22.10.2019
A třetí 29.10.2019
A čtvrtou 2.11.2019 a dnes.
Dam kopie odeslaných žádosti.
Stále budete tvrdit že nic vám nepřišlo? Spíše se vám nechcete to žešit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 13:55, před měsícem

Co se týče uplatnění reklamace ohledně problémů s poskytovanou službou elektronických komunikací, právo spotřebitele reklamovat nelze redukovat na to, že využije specifikovaný postup. Pokud byl na nějaký komunikační kanál spotřebitel odkázán a uplatnil na něm výhradu vůči fungování služby, potom se nejedná o nic jiného než o reklamaci.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2019 16:11, před měsícem

Hezký den, pane Kyjonko,

adresa pece@vodafone.cz slouží k přijímání formulářů. Omlouvám se, pokud Vám ji některý operátor chybně poradil k podání reklamace. Jedná se o nezabezpečenou cestu, proto reklamaci tímto způsobem přijmout nemůžeme.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky


Sebastian Kyjonka

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.11.2019 19:18, před 27 dny

Hodnocení:

Komentář: Nakonec vše dobře dopadlo.