Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#37089Neúplné doklady ke garanční opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2019, před 4 lety

Antonín Trtílek

Znění stížnosti

29.9.2016 mi byla vrácena a opravena v rámci garanční opravy tiskárna CANON IXMA G3400 zakoupená v ALZE 21.7.2016 daňový doklad 2162139648. Na garanční opravu se vtahoval doklad o prodloužení záruky zaplacený dne 31.1.2018 na dobu dalších 24 měsíců, tak,že na výrobek se stále vztahuje garanční doba .
Garanční oprava byla provedena v pořádku, ale při převzetí tiskárny mi nebyl dodán doklad co bylo v tiskárně opraveno a jaké díly byly v tiskárně vyměněny. myslím, že na tuto informaci mám ze zákona nárok. Při návštěvě pobočky prodejny Alza na Praze Hájích mi bylo sděleno, že se jedná o prodlouženou záruku a opravu tudíž již neprovádí autorizovaný servis a proto z těchto důvodů tento doklad nevydávají.


Produkt

Inkoustová tiskárna Canon Pixma G3400 sériové číslo 910630C00992AA21KKFA12095


Požadované řešení

Dodání protokolu o provedené garanční opravě tiskárny


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému