Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#37163Neopravnene zamitnuta reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2019, před 4 lety

Lenka Vondrackova

Znění stížnosti

16. rijna jsem odevzdala "Chytré hodinky Apple Watch Series 3 42mm GPS Stříbrný hliník s mlhově šedým sportovním řemínkem" k reklamaci na centralu Alzy.

Hodinky se mi pri updatovani softwaru uvedly do "bricked" stavu - softwarova chyba projevujici se cervenym vykricnikem na displeji s zadosti o servis, tuto chybu neni mozne odstranit restartem a resi se vymenou za novy (servisni) kus.

Hodinky na sobe mely prasklinu, ktera se zacala objevovat zacatkem srpna a vykazovala znamky vady popsane v zari na oficialnich strankach Apple jako vyrobni vada https://support.apple.com/screen-replacement-program-apple-watch-series-2-3

Zadost o reklamaci byla primarne psana v souvislosti se softwarovou chybou, diky ktere se zarizena stalo nepouzitelne, ale z nasledne komunikace mam pocit, ze se na reklamacnim oddeleni vubec neobtezovali hodinky proverit ohledne softwarove vady a zadost o reklamaci zamitli s oduvodnenim "nevhodne uzivani, displej praskly". Poslala jsem jeste nekolik emailnu, kde jsem se odkazovala na SW chybu a na defekt popsany na oficialnich strankach apple, ale pro techniky se muj pripad stal uzavreny s tim, ze jestli se zaverem nesouhlasim, mam se obratit na soudniho znalce.

Po vyzvednuti hodinek na prepazce, jsem byla upozrnena, ze reklamace byla zamitnuta a zaroven prichazim o zaruku z duvodu nevhodneho uzivani. Pani nebyla schopna rict, jak je mozne zamitnout softwarovou chybu, kvuli naprasklemu displeji a zaroven lzive odkazovala na stanovisko autorizovaneho servisu Apple, presto, ze zamitava odpoved prisla z centraly Alzy.

Po vyzvednuti hodinek u Alzy jsem se obratila na autorizovany servis Apple prostrednictvim Smartys. Autorizovany servis mi reklamaci okamzite uznal (softwarova chyba) a cela vec se vyridila novym kusem.

Chovani na strane Alzy povazuji za absolutne neprofesionalni. Ocekavam, ze kdyz si kupuji vyrobek od znacky s perfektnim servisem, ze se mi dostane i toho servisu, coz se v Alze nestalo. Jako bych si za plnou cenu koupila pouze polovinu "zarizeni".


Produkt

Zbozi: Chytré hodinky Apple Watch Series 3 42mm GPS Stříbrný hliník s mlhově šedým sportovním řemínkem,


Požadované řešení

Prednostne si preji, aby pristup reseni reklamaci probihal podle postupu, ktery popisuje vyrobce, chovani Alzy poskozuje jmeno spolecnosti Apple, ktera si zaklada mimo jine na perfektnim servisu.

Obnoveni zaruky na kus vydany pri reklamaci pres autorizovany servis Apple.
Kompenzace nakladu spojenych s reklamaci spolecnosti Smartys, kde mi vse bezplatne zaridili.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému