Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den.
Již déle než rok nevyužívám staré telefonní číslo a od 3. měsíce tohoto roku se snažím smlouvu s operátorem VODAFONE zrušit.
V březnu tohoto roku jsem volal na infolinku s dotazem jak zrušit staré číslo a smlouvu. Bylo mi řečeno, že smlouva je sjednána na 2 roky a vypovědět ji před uplynutím této doby nelze bez pokuty. Do 10 prac dnů se prý ozve někdo, s kým vše dořešíme. Nikdo se ale 2 měsíce ani po urgencích neozval.
Následně mě odkázali, ať vše vyřeším na prodejně. Na prodejně mě zas odkázali na online reklamační formulář a reklamační oddělení, kam jsem tedy v květnu podal první reklamaci a následně několik dalších, protože do dnešního dne stále odmítají smlouvu zrušit, jakkoliv se se mnou bavit či něco řešit. Stále chodí pouze jediná odpověď, žádné pochybení na naší straně jsme nenašli. Smlouva ale není stále zrušena a operátor si stále účtuje měsíční poplatky ve výši 700Kč i když služby mi zrušil. Původní pokuta, když jsem neměl žádný nedoplatek byla necelých 1500Kč, aktuálně evidují nedoplatek 6000Kč. Nutno dodat, že dokud jsem pravidelně řádně platil, tak se mnou nikdo nekomunikoval. Až od té doby co jsem přestal platit začali chodit alespoň zamítací odpovědi.
Prosím o pomoc, už jsem opravdu zoufalí, protože se 3/4 roku neúspěšně snažím o zrušení a operátor se mi prakticky jen vysmívá a vše protahuje.
Děkuji
Prosím o pomoc, už jsem opravdu zoufalí, protože se 3/4 roku neúspěšně snažím o zrušení a operátor se mi prakticky jen vysmívá a vše protahuje.
Nechci nic jiného než u operátora zrušit smlouvu a neplatit nesmyslné tisíce za měsíční paušál od doby, co jsem požádal o zrušení smlouvy ve 3. měsíci.
|
Tweet |