Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:339
Z toho za letošní rok:68
Stále v řešení:30
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 76 stížnostech.

#38109Stížnost na nevhodné chování ochranky na prodejně Praha,Vinohradská 2405/190

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2019, před 8 měsíci

R Koruňák

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera, dne 17.12.2019,přesně v 10hod.52min. jsem byl na nákupu ve vaší prodejně,na výše uvedené adrese,kde po provedení nákupu,řádném projití pokladnou a následném zaplacení, jsem byl již mimo objekt prodejny na nástupním tramvajovém ostrůvku obtěžován neznámým člověkem,zřejmě cizí národnosti,neboť jeho řeči nebylo dobře rozumět a poté mi řekl, že je ochranka vaší prodejny a že jej musím následovat na prodejnu pro podezření z krádeže,jak již bylo zmíněno,vše se událo mimo objekt prodejny, za přítomnosti mnoha čekajících lidí na nástupním ostrůvku,kde na mne bylo všemi přítomnými lidmi nahlíženo jako na právě přistiženého zloděje, jsem byl nucen tohoto člověka následovat,zpět na vaší prodejnu, kde jsem musel vyndat bez přítomnosti nějaké třetí osoby kompletní obsah tašky,včetně léků,neboť jsem plně invalidní se ZTP a právě před návštěvou vaší prodejny,jsem si byl v nedaleké nemocnici vyzvednout předepsané léky...
Samozřejmě,že se žádná krádež neprokázala, ale velmi hořká pachuť z návštěvy vaší prodejny a neoprávněného osočování z krádeže na veřejnosti, před cizími lidmi vaším zaměstnancem zůstala a ještě dlouho zůstane a proto již nevidím důvod,nadále navštěvovat a nakupovat ve vaší síti prodejen...
Žádám také proto o odpověď na moji stížnost a sdělení,jak byla vyřízena,aby se již něco takového nemohlo opakovat.


Požadované řešení

Žádám také proto o odpověď na moji stížnost a sdělení,jak byla vyřízena,aby se již něco takového nemohlo opakovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2019 10:34, před 8 měsíci

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2019 10:27, před 7 měsíci

Dobrý den, pane Koruňáku,

mrzí nás, že jste v prodejně zažil nepříjemnou situaci. Pokud naše ochranka pojme podezření z krádeže, pak jej musí prověřit. To ji nicméně neopravňuje k nevhodnému chování, které na Váš popud prověříme.

Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.

S pozdravem

Lidl Česká republika


R Koruňák

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2019 15:01, před 7 měsíci

Dobrý den,
děkuji za odpověď,přesto si myslím,že nemělo dojít,jak se později potvrdilo k neoprávněnému osočení z krádeže před širokou veřejností a při následném prohledávání,měla být přítomna ještě třetí osoba, což se v daném případě nestalo...Celkově to celé, bylo hodně ponižující!
S pozdravem Roman Koruňák.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2020 13:27, před 7 měsíci

Milý pane Koruňáku,

za případné nevhodné chování se znovu omlouváme. Již jsme Vaši stížnost postoupili vedení dané prodejny, aby se podobná situace neopakovala.

Přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2020 14:35, před 7 měsíci

Vzhledem k výše vedené komunikaci a k tomu, že společnost přijala opatření, stížnost uzavíráme.