| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 3 |
68%
32%
Dnes jsem zakoupila celou krůtu chlazenou,jak je možné, že krůta byla rozříznuta takže jsem koupila dvě zadní stehna a přední křídla s kouskem masa a ta nejdražší část kuřecí prsa chybí jak je to možné kdo za to může? Vyhozené peníze. 430 Kč
Nevím vracet rozbalené zboží nebudu. Je to vaše ostuda.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Dobrý den, paní Bauerová,
mrzí nás, že s masem nejste spokojená. Popis obsahu balení najdete vždy na obalu. Váš podnět nicméně i tak předáme odpovědným kolegům jako zpětnou vazbu.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.